wvorst

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contract verlengen met telefoon

Heb mijn simonly contract verlengt met een contract incl. Telefoon, (die reeds onderweg is) echter mijn oude contract eindigd 29 juni 2019. Wanneer gaat mijn nieuwe contract in?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi wvorst
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik neem aan dat je een nieuw contract bent aangegaan omdat je binnen 120 dagen (4 maanden) je oude contract stopt en/of afloopt. Dan krijg je nu al je toestel toegezonden, met eventueel een nieuwe SIMkaart (mocht deze nodig zijn) en kan je je nieuwe toestel al wel direct gebruiken met je oude SIMkaart. Je nieuwe contract gaat in op 29 juni 2019!

Nu kan het zijn dat je dan een nieuw SIMkaartje hebt gehad, dan moet je die weer omzetten en dan ben je weer bereikbaar. Heb je geen nieuw SIMkaartje ontvangen, dan blijft je oude er gewoon inzitten en gaat het vanzelf met omzetten en merk je daar helemaal niets van.

Hoe dan ook, op 29 juni 2019 gaat je nieuwe contract in 😉

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi wvorst
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik neem aan dat je een nieuw contract bent aangegaan omdat je binnen 120 dagen (4 maanden) je oude contract stopt en/of afloopt. Dan krijg je nu al je toestel toegezonden, met eventueel een nieuwe SIMkaart (mocht deze nodig zijn) en kan je je nieuwe toestel al wel direct gebruiken met je oude SIMkaart. Je nieuwe contract gaat in op 29 juni 2019!

Nu kan het zijn dat je dan een nieuw SIMkaartje hebt gehad, dan moet je die weer omzetten en dan ben je weer bereikbaar. Heb je geen nieuw SIMkaartje ontvangen, dan blijft je oude er gewoon inzitten en gaat het vanzelf met omzetten en merk je daar helemaal niets van.

Hoe dan ook, op 29 juni 2019 gaat je nieuwe contract in 😉
wvorst
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Energieboy, duidelijk! Thx .
Wvorst
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Opgelost. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic