Contractoverdracht

  • 12 maart 2019
  • 24 reacties
  • 827 Bekeken

Hi, ik heb al 3 weken gelen alles ingediend voor een contract overdracht Incident: *****

Hoelang gaat dit eigenlijk nog duren?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

24 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Vmaxitalia
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend om te horen dat het nog niet is omgezet.
Volgens de website zou het toch best snel moeten kunnen gebeuren.

Het best wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of anders een chat te starten. Deze mensen kunnen voor je kijken wat er aan de hand is en of alles wel goed is overgekomen.

Neem aan dat je op deze webpagina al hebt gekeken en daar ook de contractovername hebt gedaan?
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml

Maar bel even, dan kom je echt meer te weten dan via de community.
Succes!
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's hierover @Vmaxitalia?
Hi Steven, niet te doen. Niemand die iets kan betekenen
Hebben ze wel aan kunnen geven dat het correct is binnengekomen en hebben ze aangegeven of er iets niet aan klopte? Meestal wordt dan een mail gestuurd.
Ik heb een bevestiging per email ontvangen dat alles ontvangen is 20-02-2019. En toen was het stil😏
Het kan zijn dat de desbetreffende afdeling een vertraging heeft in het verwerken van gegevens 😞
Reputatie 6
Is er ondertussen al nieuws @Vmaxitalia ?
Hi Sharon, nog helemaal niets gebeurd, je word ook niet op de hoogte gehouden en alle betalingen zijn gebeurt( afbetaling toestel) Dit TOU geneuzel is zo slecht, geen woorden voor.
Reputatie 7
Badge +17
Heel erg vervelend @Vmaxitalia
Begrijp ook niet waarom Vodafone je niet op de hoogte kan houden.
Steven heeft wel aangegeven dat er een vertraging is maar 12 dagen is wel heel erg lang.

Laten we hopen dat @Steven of @Sharon dit nu ook leest en misschien nog iets voor je kunnen betekenen. Normaal gezien kunnen ze niet zoveel omdat dit allemaal tegen privacy wetgeving ingaat maar misschien kunnen ze wel iets met de juiste afdeling en informeren wat er nu allemaal zo lang moet duren.

Succes in ieder geval en hoop dat het toch snel opgelost kan worden.
Kun je ons eens een bericht sturen via Facebook of Twitter? Dan kunnen we met je meekijken. Je mag ook eventueel hiervoor een chat starten.
Ik ben net klaar met de chat. Zijn zelf afhankelijk van ****** 🤨. Zeer frustrerend dit, niet te geloven.
Absoluut mee eens! Ik heb de naam weggehaald omdat het niet de bedoeling is dat gecommuniceerd wordt met wie wij samenwerken betreft systemen etc.
Is niet de bedoeling Steven, klopt maar ook niet de bedoeling om al 2 maanden te wachten ( je staat machteloos) op een overdracht. Wat kunnen wij doen Steven, heb jij een oplossing?
Absoluut en ook helemaal mee eens @Vmaxitalia.
Vanuit hier heb ik geen mogelijkheid om in de systemen te gaan. Dit zal echt via de klantenservice opgepakt moeten worden.
Het enige wat ik kan doen is intern aanmelden dat er een vertraging is en klanten te lang wachten. Dit ga ik dan ook zeker doen.
Badge
Hier nog een soortgelijk geval. Bij eerste verzoek tot contractovername kreeg ik een mail terug dat de bijlagen in een verkeerd formaat waren aangeleverd. Alles opnieuw gemaild met de opmerking: als het weer niet in orde is bel mij dan. Na 1 week wachten zelf gebeld bleek het contract-overnameformulier niet aanweig te zijn. Waarom laat je mij 1 week wachten ? Gisteren weer alles opnieuw ingediend. Ik wacht af. Als het weer misgaat: ik mag volgende maand verlengen en zie dat T-Mobile ook leuke aanbiedingen heeft en dan ben ik weg bij Vodafone (na 10 jaar klant van jullie te zijn).
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Densan8
Jeetje, wat vervelend. Dat Vodafone hier dan niet achteraan gaat. Kan me goed voorstellen dat als het nu niet lukt je er duidelijk geen zin meer in hebt.

Laten we hopen dat een moderator deze problemen bij de juiste afdeling kan plaatsen. Dit mag toch niet de bedoeling zijn. Nog maar even afwachten.

Succes in ieder geval en ik hoop dat het wel goed komt.
Er is op dit moment een vertraging in het afhandelen van de contractoverdrachten. Mijn excuses hiervoor!
Indien de informatie niet compleet is en je stuurt een nieuwe mail, kom je helaas achteraan de wachtrij terecht. Hierdoor duurt het dan ook even voordat er weer een antwoord op komt.
Badge
@Steven wat is vertraging ? Dagen, weken ? Als ik naar een Vodafone winkel ga wordt het dan direct overgezet ?
Ik heb helaas geen inzicht in de wachtrij 😞 @Densan8 Ook in de winkel wordt het bij de desbetreffende afdeling in de wachtrij gezet.
Badge
Goedemorgen, ik kreeg vanochtend een email: contractoverdracht is verwerkt ! Super !
Reputatie 7
Badge +17
Goedemorgen, ik kreeg vanochtend een email: contractoverdracht is verwerkt ! Super !
Yes, eindelijk ;)
Veel plezier met je contractoverdracht !
Badge
Thank U Energieboy 👍
Ah super om te lezen @Densan8
Topic gesloten.