Denise-87

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

contractoverdracht nog steeds niet behandeld en afdeling niet te bereiken

Inmiddels een 2e aanvraag ingediend voor een contractoverdracht op verzoek van de Vodafone klantenservice zodat wij een red together abo af kunnen sluiten. Na 2 1/2 week nog steeds geen reactie terwijl men belooft had het binnen 5 dagen te verwerken omdat ze zelf een fout hadden gemaakt bij de eerste aanvraag. Al meerdere malen via de chat en telefonisch contact gehad met de klantenservice, maar niemand die wat kan vertellen hoe het ervoor staat. En daarnaast is de afdeling contractoverdracht niet telefonisch te bereiken en ook op mails wordt niet gereageerd. Schandalige gang van zaken bij Vodafone! Hoe is het toch mogelijk dat een klantenservice je hier geen antwoord op kan geven.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Denise-87
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik kan alleen maar zeggen dat het super vervelend is dat Vodafone geen reactie stuurt en dat je het idee hebt dat ze daar niet zoveel doen om je te helpen. Het vervelende is dat dit een klanten helpt klanten community is en wij als klanten onder elkaar hulp kunnen aanbieden. Over deze vraag kan ik geen antwoord geven omdat dit echt iets is waar een Vodafone medewerker naar moet kijken. Mijn verwijzing zou dan ook weer gaan naar de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten met iemand van de klantenservice.

Eventueel, maar ik weet niet of je daar verder mee komt, zou je dit nummer nog kunnen bellen: 0800 - 020 00 56. Dit is normaal de afdeling die je helpt bij een bestaande abonnement over te zetten naar een Red Together abonnement. Misschien dat die nog iets voor je kunnen betekenen.

Snap ook niet waarom ze er zo lang over doen. Misschien dat je nog een berichtje kan sturen via Facebook of Twitter. Kijken of er daar nog iemand is die je kan helpen. Geen garantie, maar proberen kan altijd 😉

Succes in ieder geval en laat nog even weten of je wijzer bent geworden.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Denise-87
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik kan alleen maar zeggen dat het super vervelend is dat Vodafone geen reactie stuurt en dat je het idee hebt dat ze daar niet zoveel doen om je te helpen. Het vervelende is dat dit een klanten helpt klanten community is en wij als klanten onder elkaar hulp kunnen aanbieden. Over deze vraag kan ik geen antwoord geven omdat dit echt iets is waar een Vodafone medewerker naar moet kijken. Mijn verwijzing zou dan ook weer gaan naar de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten met iemand van de klantenservice.

Eventueel, maar ik weet niet of je daar verder mee komt, zou je dit nummer nog kunnen bellen: 0800 - 020 00 56. Dit is normaal de afdeling die je helpt bij een bestaande abonnement over te zetten naar een Red Together abonnement. Misschien dat die nog iets voor je kunnen betekenen.

Snap ook niet waarom ze er zo lang over doen. Misschien dat je nog een berichtje kan sturen via Facebook of Twitter. Kijken of er daar nog iemand is die je kan helpen. Geen garantie, maar proberen kan altijd 😉

Succes in ieder geval en laat nog even weten of je wijzer bent geworden.
Denise-87
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank je voor je reactie. Helaas heb ik geen social media en kom toch niet verder bij de klantenservice. het nummer ga ik zeker even proberen. Tnx
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's Denise-87?
Denise-87
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Jazeker. Ik blijf hetzelfde antwoord krijgen. Moet wachten tot ik een ons weeg...
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Denise-87 wrote:
Jazeker. Ik blijf hetzelfde antwoord krijgen. Moet wachten tot ik een ons weeg...

Krijg je tegenwoordig ook een afslank cursus bij Vodafone aangeboden?
Dan wil ik wel weten hoe je deze krijgt, wil ook een ons wegen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nee, alle gekheid. Dit kan natuurlijk niet.
Beetje vreemd dat Vodafone geen antwoord geeft, of kan geven en dat je maar moet wachten. Is er een mogelijkheid dat Steven misschien iets doorgeeft aan de juiste afdeling?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik weet dat er vertraging bij deze afdeling is. Echter durf ik helaas niet te zeggen hoe lang je moet wachten 😞
Denise-87
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Inmiddels heb ik de klantenservice nog een keer gebeld en is er een case aangemaakt. Als het goed is ga ik zsm gecontacteerd worden door de juiste afdeling.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah super! Laten we het dan even afwachten. Ik hoop voor je dat het snel wordt opgepakt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je ondertussen al bericht ontvangen hierover Denise-87 ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic