Timz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

couponcode veld functioneert niet bij afsluiten nieuw abonnement

Bij het afsluiten van een nieuw zakelijk abonnement met toestel probeer ik een kortingscode in te voeren die ik per mail heb ontvangen. Het veld couponcode functioneert echter niet.

als ik hier een code invul, valt het veld nummerbehoud helemaal weg, de korting wordt niet toegepast en ik kan niet door naar de volgende pagina.

is er sprake van een storing?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Timz
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpen klanten community en ik zou niet weten of er een storing is. Daarnaast heb je het over zakelijk gebruik en hier op de community gaat het voornamelijk over privé gebruik. Daarom kan je het best contact opnemen met de zakelijke helpdesk afdeling van Vodafone.

Ga naar www.vodafone.nl/zakelijk en kies in het midden hoe je met ze in contact wilt komen. Je kan ze je laten terug bellen of een chat starten, als er iemand aanwezig is, of een afspraak maken wanneer het je uit komt om terug gebeld te worden. Probeer het even via deze weg en dan denk ik wel dat het je gaat lukken. Succes en laat nog even weten of het is gelukt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Timz
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpen klanten community en ik zou niet weten of er een storing is. Daarnaast heb je het over zakelijk gebruik en hier op de community gaat het voornamelijk over privé gebruik. Daarom kan je het best contact opnemen met de zakelijke helpdesk afdeling van Vodafone.

Ga naar www.vodafone.nl/zakelijk en kies in het midden hoe je met ze in contact wilt komen. Je kan ze je laten terug bellen of een chat starten, als er iemand aanwezig is, of een afspraak maken wanneer het je uit komt om terug gebeld te worden. Probeer het even via deze weg en dan denk ik wel dat het je gaat lukken. Succes en laat nog even weten of het is gelukt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je contact opgenomen met onze zakelijke klantenservice Timz ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic