JvI1912

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Data Red abonnement

Deze maand heb ik mijn contract verlengd, onder een Red abonnement. Op de site staat dat in dit pakket 12GB data zit, maar waarom is mijn maandelijkse tegoed 'maar' 10GB?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
JvI1912
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gister inderdaad contact gehad met Vodafone en er staat een fout op de website (https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red/).
Daar staat namelijk (nog steeds) vermeld dat je bij het Red abonnement 12GB aan data krijgt, maar dit kan niet aangezien er alleen abonnementen zijn voor 5GB, 10GB en 15GB.
Dat ik dus 10GB heb i.p.v. 12GB klopt dus wel.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi JvI1912
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je gekeken via je My Vodafone app of via de browser?
Soms loopt dit niet helemaal goed en kan je het beste via My Vodafone kijken of het daar wel goed staat.

Zou je dat eens willen proberen, alvast bedankt 🙂
JvI1912
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Energieboy,

Ik heb gekeken in de My Vodafone app én via de browser en beide geven zij hetzelfde weer, dat ik 10Gb heb i.p.v. de 12GB.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Oh, dat is dan wel heel vreemd.
Neem anders even contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Daarnaast kan je ook je vraag stellen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen in het systeem voor je kijken wat er aan de hand is. Via de Community is dit niet mogelijk namelijk.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's JvI1912 en wat was er precies aan de hand?
JvI1912
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gister inderdaad contact gehad met Vodafone en er staat een fout op de website (https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red/).
Daar staat namelijk (nog steeds) vermeld dat je bij het Red abonnement 12GB aan data krijgt, maar dit kan niet aangezien er alleen abonnementen zijn voor 5GB, 10GB en 15GB.
Dat ik dus 10GB heb i.p.v. 12GB klopt dus wel.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ah, daar komt de aap uit de mouw ?
Dan moet Vodafone dit snel gaan aanpassen ?
Toch goed dat je het hebt gezien JvI1912, alleen jammer dat je 2GB minder hebt. Maar ja, 10GB is ook al veel ?

Veel plezier en bedankt voor het melden!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dankjewel voor je terugkoppeling JvI1912
Ik zal dit via hier ook aankaarten zodat het aangepast wordt. Dit is een link waar uitleg wordt gegeven over het Red abonnement terwijl onze tarieven en abonnementen weer veranderd zijn.
Mijn excuses voor het ongemak!

Edit: Ik zal het topic sluiten omdat het inmiddels aangekaart is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic