Marc123

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Data tegoed is 0 Gb

Bij de start van de nieuwe maand (september 2019) staat het data tegoed voor deze maand op 0 Gb. Het verbruik t/m heden in deze maand wordt niet weergegeven.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb alle nummers proberen los te koppelen en opnieuw gekoppeld. Helaas heeft dit geen verschil mogen maken. Ik heb meteen een onderzoek aangemaakt. Dit staat bekend onder ***
De technische dienst zal hier mee aan de slag gaan. Zodra er een oplossing is, zal dit teruggekoppeld worden door hun. Mijn excuses voor het ongemak Marc123

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Marc123
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is nog eens een goede vraag. Heb je gekeken via My Vodafone app of via je browser?
Als je via je browser kijkt dan zou ik de koekjes een keer wissen en dan heb je misschien kans dat het weer goed staat. Maar kijk je via de My Vodafone app, kijk dan ook eerst even via een browser, misschien staat het daar wel goed. Als dat het geval is, dan even je app een keer wissen en opnieuw installeren en inloggen.

Als dit alles nu niet wil helpen, dan zou ik de klantenservice van Vodafone even bellen om te vragen of ze daar naar willen kijken. Een chat starten kan ook altijd!

Ik heb wel eens vernomen dat als je een Android telefoon hebt dat deze dan in z'n geheugen nog wat achterhoud. Probeer dat ook te wissen, als je alles wist van My Vodafone! Laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het is gelukt.
Marc123
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beide bekeken. App opnieuw geïnstalleerd op iPhone. Geen verbetering.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Oke, wist niet dat je een iPhone had 🙂
Dan zou ik bellen met de klantenservice van Vodafone of een chat starten.

Kan natuurlijk ook zijn dat het de eerste werkdag weer is en dat het morgen allemaal goed staat. Heb even bij mij zelf gekeken en daar staat het goed. Je zou dus kunnen bellen en vragen of ze een reset willen geven. Wie weet helpt het?!
Marc123
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Harde reset door Vodafone heeft niets opgeleverd.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is er een onderzoek aangemaakt Marc123?
Marc123
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niet specifiek voor mij. Schijnt een algemene klacht te zijn
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het is een storing die helaas speelt, niet een klacht.
Ik kijk graag voor je na of ik er iets in kan betekenen. Ik heb je een privébericht gestuurd.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb alle nummers proberen los te koppelen en opnieuw gekoppeld. Helaas heeft dit geen verschil mogen maken. Ik heb meteen een onderzoek aangemaakt. Dit staat bekend onder ***
De technische dienst zal hier mee aan de slag gaan. Zodra er een oplossing is, zal dit teruggekoppeld worden door hun. Mijn excuses voor het ongemak Marc123
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
In overleg met Marc123, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic