Vraag

Databundel


Mijn gezamelijke databundel staat sinds 01-04 op 0, nu heb ik gehoord dat er een storing is. Maar ik bouw nu wel een rekening op, omdat ik wel mb's verbruik. Wordt deze rekening ook geseponeerd?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @H.Jager
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als er een storing is en je hebt normaal gesproken een data bundel, dan zal Vodafone deze zeker corrigeren met je rekening. Maar om hier nu echt heel zeker van te zijn is het verstandig om even contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Deze kan je bellen maar je kan ook een chat starten of een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Want vanaf 01 April 2019 is wel al een hele lange tijd voor een storing namelijk.

Ik weet niet hoe je kijkt, maar kijk eens via je My Vodafone app en ander ook via My Vodafone via je browser. Dan kan je zien of daar nog verschil in zit. Altijd handig om dit eerst even te controleren voor je contact op neemt. Want als daar ook een verschil in zit dan kan je dat ook gelijk melden ;)

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Bedankt in ieder geval!

(waarom hier geen antwoord kunnen geven? dit omdat de community een klanten helpt klanten community is en wij als klanten niet in het systeem kunnen kijken wat er aan de hand is)
Op zowel de app als myvodafone heb ik geen datapot. Heb van de week al met Vodafone gebeld en die zeiden me dat er een algehele storing was. Maar konden me niet vertellen of hey bedrag gecompenseerd wordt. Heb dus geen 160 gb en verbruik momenteel bijna niks om de rekening niet te hoog op te laten lopen
Reputatie 7
Badge +17
Het zou natuurlijk wel heel vreemd zijn dat als Vodafone een storing heeft, dat jij daarvan de dupe gaat zijn. Dat kan natuurlijk niet, het is wel een hele vreemde opmerking van de klantenservice. Ik zou toch even een berichtje schrijven via Facebook of Twitter. Slaat natuurlijk nergens op!

Als jij normaal gezien 160GB hebt en er is een storing, dan is het aan Vodafone om dit op te lossen en dit mogen ze jou niet aanrekenen. Daar zou ik overigens niet mee akkoord gaan. Echt hoor, ik zou even berichten en nog eens vragen hoe het zit en wat ze er nu mee aan het doen zijn.
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @H.Jager?
Ik heb gelijk via Messenger contact gehad. Ze hebben het door gestuurd naar de Technische dienst onder nummer8657599, maar heb tot vandaag daar niks meer van gehoord
Reputatie 7
Badge +17
H.Jager schreef:

Ik heb gelijk via Messenger contact gehad. Ze hebben het door gestuurd naar de Technische dienst onder nummer8657599, maar heb tot vandaag daar niks meer van gehoord


Vervelend dat je nog niets hebt vernomen.
Laten we hopen dat ze hier snel naar kunnen kijken.
Zodra er een onderzoek is gestart zal het niet binnen 1 dag opgelost zijn. Ze zullen moeten achterhalen waar het mis gaat, waarom het mis gaat en uitzoeken of ze het kunnen oplossen @H.Jager
Hier gaat dan ook (afhankelijk van het issue) een aantal werkdagen overheen voordat je een terugkoppeling krijgt.
Is het een issue wat niet meteen opgelost kan worden, dan zal dit helaas langer duren.

Ik hoop voor je dat het zo snel mogelijk is opgelost.
Namens Vodafone mijn excuses!
Reputatie 5
Heb je ondertussen een update ontvangen van onze technische afdeling @H.Jager ?
Helemaal niks. Tegoed nog steeds op 0 en bijgewerkt tot 01.04 00.00 uur. Extra rekening al opgewerkt tot ca 30 euro. Schiet lekker op
Dan raad ik aan om op dit moment nog af te wachten. Mocht je een update willen over het onderzoek, mag je altijd contact opnemen via 1201 of via de chat.
Reputatie 5
We zijn benieuwd naar de status @H.Jager !
Topic gesloten.