databundel leeg.

  • 9 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Nog steeds wordt mijn databundel niet correct weer gegeven. Van mijn Red Essentials bundel is meer dan 3gb verdwenen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @leentje22
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Volgens deze topic: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-my-vodafone-299687#post318268

Zou het opgelost moeten zijn. Tenminste, bij een groot deel van de klanten bij Vodafone. Het zou dus nog goed kunnen dat je het probleem ervaart. Heb je ook online gekeken in je My Vodafone?

Erg vervelend en ik hoop dat ze het snel oplossen. Misschien dat een moderator je meer informatie kan geven. Succes in ieder geval en weet dat Vodafone er druk mee bezig is (verwacht dat het nog niet helemaal goed is opgelost, zoals jij al aangeeft).
Op dit moment speelt het nog bij een kleine groep klanten. Voor meer informatie zie bovenstaand topic. Helaas heb ik geen extra informatie op dit moment. Omdat er al een topic over gaat, zal ik dit topic sluiten.