RMS

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Datalimieten per dag of per maand

Ik heb de datalimieten van mijn collega’s opgehoogd van €50 naar €100 omdat ze in China zitten maar weet iemand of dat per dag of per maand is?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi RMS
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat bedoel je met data limiet verhoging?
Heb je gewoon je normale data laten verhogen die je normaal ook in de EU gebruikt?
Want dan is deze in China niet geldig. Je hebt dan een Alles in 1 Wereld (XL) BloX nodig en die kost 8,50 euro per dag, en alleen al je deze gebruikt. Gebruik je de BloX een dag niet? Dan betaal je 'm ook niet. Wel zo eerlijk. Let er wel op dat je de BloX ook activeert op het moment dat je buiten de EU een telefoongesprek aanneemt of als je smartphone automatisch software update, synchroniseert of je een app notificatie ontvangt.

Dus ik vraag me nu af wat je hebt gedaan met 50,- euro naar 100,- euro verhoging datalimieten??

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi RMS
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat bedoel je met data limiet verhoging?
Heb je gewoon je normale data laten verhogen die je normaal ook in de EU gebruikt?
Want dan is deze in China niet geldig. Je hebt dan een Alles in 1 Wereld (XL) BloX nodig en die kost 8,50 euro per dag, en alleen al je deze gebruikt. Gebruik je de BloX een dag niet? Dan betaal je 'm ook niet. Wel zo eerlijk. Let er wel op dat je de BloX ook activeert op het moment dat je buiten de EU een telefoongesprek aanneemt of als je smartphone automatisch software update, synchroniseert of je een app notificatie ontvangt.

Dus ik vraag me nu af wat je hebt gedaan met 50,- euro naar 100,- euro verhoging datalimieten??
RMS
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb inderdaad de datalimiet voor het buitenland algemeen opgehoogd. De Wereld XL Blox is ook niet toereikend voor ze. Ik ben er vanuit gegaan dat die limiet ook voor China geldt. Maar weet jij of dit per dag of per maand is?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Je normale data limiet is niet geldig in China. Voor tarieven, zie deze pagina en kies het juiste abonnement: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/tarieven-en-voorwaarden.shtml

BloX Alles in 1 Wereld XL is per dag en de normale data limiet is per maand. Hoezo is BloX Alles in 1 Wereld niet toereikend voor ze?

Buitenland algemeen is binnen de EU en niet daar buiten!
RMS
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel, ik weet genoeg en duik er even in.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic