Bolly

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

de duur bij het oplossen van technische problemen

27 april 2019 abonnement verlengt Red together drie aansluitingen in de winkel Barneveld 100% geholpen en geadviseerd top . Ook een Ziggo abonnement dus verdubbeling van het aantal GB op advies een Mifi router aangeschaft.
Duokaart aangevraagd op 7 mei 2019 geprobeerd te activeren helaas tot 27 juli 2019 gewacht op een activatie van de simkaart eindelijk.Sinds 02 augustus op een toestel geen bereik sinds zondag 11 aug ook geen ontvangst op het tweede toestel Vodafone werkt erg traag met technische problemen cq oplossingen. Mijn vraag aan overige forumleden is wie herkent deze ervaringen ? Groet Bolly
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik kan mij voorstellen dat je het niet eens bent mijn antwoord Bolly.
Helaas is ieder issue anders en is er bij het ene issue meer tijd nodig dan bij het andere issue.
Dat er een issue speelt is niet fijn, dat begrijp ik heel goed. Maar hier kan niemand een antwoord op geven. Omdat we niet weten wat het issue is en daarnaast kan het zijn dat er meerdere afdelingen voor nodig zijn.

Maar in plaats van deze vraag, had je ook kunnen uitleggen wat het probleem was. Misschien weten we dan het antwoord op het issue of kan ik het een of ander uitleggen aan je of zelfs met je meekijken. Ik zal het topic sluiten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Bolly

Ik kan mij voorstellen dat het niet fijn is als iets niet werkt zoals het hoort. En zeker als er een langere periode overheen gaat.
Namens VodafoneZiggo mijn excuses hiervoor! Dit is niet de ervaring die wij je willen bieden.
Het heeft geen zin om te vragen of andere ook deze ervaring hebben. Iedere situatie is natuurlijk weer anders.
Helaas haal ik niet uit jou bericht of het inmiddels ook opgelost.
Bolly
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven bedankt voor je mail ik begrijp dat jij mijn vraag niet vind passen omdat niet alle gevallen het zelfde zijn.
Helaas ben ik in vorige forum discussies de zelfde vraagstelling tegen gekomen
Het gaat bij mij om de tijd die jullie nodig hebben om technische problemen op te lossen
Dat is bij Vodafone een probleem Ik ben ongeveer 15 jaar zakelijke klant geweest en na mijn pensionering particulier overgestapt
ik zal bij jullie GEEN abonnementen meer afsluiten eerder proberen op juridische gronden mijn overeenkomst te beëindigen
Fijn weekend Steven jij met en ik zonder telefoon Groet Bolly
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik kan mij voorstellen dat je het niet eens bent mijn antwoord Bolly.
Helaas is ieder issue anders en is er bij het ene issue meer tijd nodig dan bij het andere issue.
Dat er een issue speelt is niet fijn, dat begrijp ik heel goed. Maar hier kan niemand een antwoord op geven. Omdat we niet weten wat het issue is en daarnaast kan het zijn dat er meerdere afdelingen voor nodig zijn.

Maar in plaats van deze vraag, had je ook kunnen uitleggen wat het probleem was. Misschien weten we dan het antwoord op het issue of kan ik het een of ander uitleggen aan je of zelfs met je meekijken. Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic