Koen oet Daam

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

dé Vodafone app

Beste,

 

ik heb red together en deel mijn date met nog 3 nummers.

verdelen kan niet, ook al wordt dit product wel zo verkocht. Maar dit terzijde.

 

DE APP. Ik heb de app geïnstalleerd, maar de 3 andere nummers willen dit ook.

zo zouden ze hun eigen dat verbruik kunnen bijhouden, toch?

Nu willen ze de app installeren, maar kan alleen met MIJN gegevens inloggen. ?

kunnen ze niet zelf een account aanmaken en toch op de redtogether van mij blijven?

Dat red together zag er zo mooi uit, maar het is allemaal een grote warboel.

tip: als mensen dit soort vragen hebben is de beschrijving en procedure niet duidelijk.

 

ik hoor graag van je

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het is zeker mogelijk om de andere personen in te laten loggen via een eigen My Vodafone account. Hiervoor kun je inloggen op de website. Vervolgens ga je naar "Profiel” en klik je daarna op “Toegang geven en beheren". Hier kun je een uitnodiging sturen per nummer. Laat je weten of het gelukt is @Koen oet Daam 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Koen oet Daam 
Wat vervelend dat je slechte ervaring hebt met de voorlichting van dit abonnement. Zelf heb ik nooit ergens gelezen dat je de data kan instellen voor de Extra Red Together leden, je kan wel een groepslid even pauzeren als die teveel data heeft gebruikt of bij iemand een berichtje ontvangen als die zijn datategoed heeft verbruikt. Maar het totaal kan je niet delen over je gebruikers heen, je gebruikt allemaal data uit een grote pot (zullen we maar zeggen). Extra info vanuit Vodafone: Je kunt per groepslid een Datategoed instellen. Dan krijgen het groepslid en de Beheerder een berichtje zodra dit tegoed is verbruikt. Dit is dus geen limiet: wanneer het groepslid het tegoed overschrijdt, kan hij nog steeds gewoon internetten.


Het is mogelijk om je data te laten inzien door Red Together Extra mensen. Dus laat ik zeggen, deze kunnen ook My Vodafone bekijken wat de data is. Lees ik op deze topic: De beheerder en de groepsleden kunnen in My Vodafone zien (desktop en app) wat de gezamenlijke databundel is en wat het totale verbruik van de groep is in die maand.

Ik ga hier dus vanuit dat het mogelijk is, ze zullen dan gewoon moeten inloggen met hun eigen 06 nummer en dan moet dat goed komen. Alleen als Beheerder kun je de instellingen aanpassen, de andere gebruikers niet. Je Red Together groep heeft een gezamenlijke datapot. De Beheerder kan deze vullen met de data van Red Together abonnementen, die dan verdubbeld wordt, en met BloX Together Data.

Voor alle groepsleden kan de Beheerder instellen of zij de data in de gezamenlijke datapot kunnen gebruiken.
Groepsleden kunnnen zelf ook een BloX aansluiten, alleen wordt deze niet gedeeld in de gezamenlijke datapot.

Hopende je hiermee te hebben geholpen en als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag. Op dit moment is er geen medewerker online om je te helpen, dit is een klanten helpen klanten community. Als je nog vragen heb dan kan ik ze proberen te beantwoorden en anders zal het denk ik na de Kerstdagen zijn. Dan is er zeker weer een medewerker aanwezig om je te helpen. 

Voor nu in ieder geval vanuit mij zelf, Fijne Feestdagen gewenst.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het is zeker mogelijk om de andere personen in te laten loggen via een eigen My Vodafone account. Hiervoor kun je inloggen op de website. Vervolgens ga je naar "Profiel” en klik je daarna op “Toegang geven en beheren". Hier kun je een uitnodiging sturen per nummer. Laat je weten of het gelukt is @Koen oet Daam 

Koen oet Daam
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Steven, helemaal duidelijk nu. Bedankt voor je reactie.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan! Alvast een goed uiteinde! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic