BWSoeteman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dekking in het Gooi

Dekking in het Gooi. Zijn er neer mensen met Vodafone die in het Gooi, met name Bikbergen, Valkeveen, problemen hebben met dekking voor mobiel bellen?

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @BWSoeteman 
Altijd leuk om te vragen aan andere mensen maar daar schiet je niet zoveel mee op. Mensen die geen problemen hebben zullen nooit de community opzoeken en mensen die wel problemen hebben zullen nu reageren. 

Het beste wat je kan doen is via onderstaande site te controleren wat er aan de hand is en als er niets is, volgend Vodafone, een melding maken. Dan kan Vodafone er achteraan en hun werk doen. Nu hier dit melden heeft eigenlijk niet zoveel zin. Een reactie geven aan Vodafone via de site is effectiever! 

https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

 

Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder.

Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.

verynijs

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het heeft inderdaad niet zoveel zin om te klagen over de dekking van Vodafone. Ik he. Daar al enkele malen iets aan geprobeerd. Echter Vodafone doet er niets mee. Na navraag in een Facebook wijk app leer je dat mensen kortingen krijgen of andere zoethoudertjes. Ik zou graag binnen willen bellen in mijn huis. Vodafone kan dat niet realiseren. Zelfs niet in het combo pakket met ziggo. KPN Telfort kan dat een stuk beter. Helaas, na zo lang als ik me kan herinneren ben ik klaar met deze gasten. Als je je trouwe klanten zo in de kou laat staan. Helemaal omdat het een zakelijk abonnement is. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je de optie bellen over Wi-FI aan staan @verynijs. Indien er in huis een slechte dekking is, dan kan het hiermee alleen maar beter worden. De dekking in huis is vaak van verschillende zaken afhankelijk. Denk hierbij aan de bouw van een huis, de omgeving, waar de mast staat etc. 
Ik raad je zeer zeker aan om ook de network check te doorlopen. Des te meer meldingen komen er binnen over een bepaalde locatie.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hebben jullie inmiddels een onderzoek aangemaakt @verynijs en @BWSoeteman ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic