Beantwoord

Dekt de verzekering of is het garantie

  • 17 mei 2019
  • 4 reacties
  • 140 Bekeken

Binnen een half jaar na reparatie (vergoed door verzekering Vodafone) is het scherm van Huawei P20 opnieuw stuk.
Valt dit onder garantie van de reparatie of moet dit opnieuw naar de verzekering?

icon

Beste antwoord door Energieboy 17 mei 2019, 11:02

Hoi @Hamsie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geen idee of de verzekering je dit nog een keer gaat vergoeden.
Het beste is om opnieuw een aanvraag te doen en dan merk je vanzelf of het 'nogmaals' onder je verzekering valt. Reparatie kan je opgeven via de website van Vodafone: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml#kapot

Anders zou je het via je eigen verzekering kunnen proberen, mocht de verzekering van Vodafone dit niet nog eens willen vergoeden. Maar dat moet je zelf even bekijken.

Succes in ieder geval en laat weten hoe het is afgelopen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Hamsie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geen idee of de verzekering je dit nog een keer gaat vergoeden.
Het beste is om opnieuw een aanvraag te doen en dan merk je vanzelf of het 'nogmaals' onder je verzekering valt. Reparatie kan je opgeven via de website van Vodafone: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml#kapot

Anders zou je het via je eigen verzekering kunnen proberen, mocht de verzekering van Vodafone dit niet nog eens willen vergoeden. Maar dat moet je zelf even bekijken.

Succes in ieder geval en laat weten hoe het is afgelopen.
Heb je inmiddels contact gehad met de verzekering @Hamsie?
Dit valt niet onder de fabrieksgarantie.
We proberen het te declareren bij de WA of inboedelverzekering. Ff afwachten of dat gaat lukken.
bedankt voor jullie reacties 👍🏻
Graag gedaan! Ik zal het topic sluiten. Heel veel succes!