Thomas66

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Diefstal via sms?

Allereerst de beste wensen voor 2019.
Check net de rekeningen van mn Red abo.
Blijkt dat al méér dan een jaar extra kosten van ong. €90 per maand wordt afgeschreven aan
extra "SMS van info- of servicenummers" en "overige kosten".
Blijkt, dat er dagelijks een paar keer €1,24 wordt verbruikt met als nummer: +6010 en altijd om 13.00uur.
(ik gebruik sms niet en ook geen info of service nummers)

Wat is hier aan de hand?
Hoe stop ik dit?
Hoe kan ik dat geld terugkrijgen?
Help me asjeblieft, want dit brengt me van m'n stuk.
Dank en een hartelijke groet
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Thomas66
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, wat vervelend dat je zoveel kosten hebt gemaakt met spam sms’jes. Goed dat je inmiddels via payinfo.nl je nummer hebt laten blokkeren. Dat is alvast de eerste stap!

Verder zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze een Coulance regeling kunnen treffen voor deze kosten. Uiteraard weet ik niet of ze dit ook gaan doen maar je kan het altijd proberen. Misschien heeft Vodafone dit jaar ook een goede voornemen ??.

Succes in ieder geval en ik zou de komende tijd vooral je abonnement zeker vaker even bekijken. En natuurlijk ook vanuit mijzelf, een fijne 2019 gewenst, ook al is die iets minder fijn begonnen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Thomas66
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
inmiddels ben ik erachter dat 2 diensten deze kosten geven.
-6010 NL WHATSAPP WAP
en
-PK_mGage_WML_G_Games

heb via payinfo.nl inmiddels beiden geblokkeerd.
Maar heb nooit een abo genomen op deze diensten.
Dus hoe kán zoiets en hoe vorder ik m'n geld terug?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Thomas66
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, wat vervelend dat je zoveel kosten hebt gemaakt met spam sms’jes. Goed dat je inmiddels via payinfo.nl je nummer hebt laten blokkeren. Dat is alvast de eerste stap!

Verder zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze een Coulance regeling kunnen treffen voor deze kosten. Uiteraard weet ik niet of ze dit ook gaan doen maar je kan het altijd proberen. Misschien heeft Vodafone dit jaar ook een goede voornemen ??.

Succes in ieder geval en ik zou de komende tijd vooral je abonnement zeker vaker even bekijken. En natuurlijk ook vanuit mijzelf, een fijne 2019 gewenst, ook al is die iets minder fijn begonnen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen contact met ons gehad @Thomas66?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie meer volgt, gaat het topic op slot.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic