Beantwoord

Digid sms

  • 27 december 2018
  • 6 reacties
  • 236 Bekeken

Ik heb een vraag, ik kan de digid sms niet altijd ontvangen, hoe komt dat en wat kan ik er aan doen?
{ ik heb met digid al contact gehad, die sturen me naar provider door}
icon

Beste antwoord door Roswitha88 27 december 2018, 22:04

Bleek blokkeer functie op me telefoon. Ik dacht dat die alleen voor onbekende nummers was. Bleek dus ook die smsen te blokkeren.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Roswitha88
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan hiervoor het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Misschien dat die je nummer kunnen resetten en dat het daarna weer beter werkt. Het is natuurlijk vreemd dat het soms wel binnen komt en soms niet, lijkt me. Heb je dit ook met andere normale sms’jes?

Er is overigens ook een Digid app, dit maakt het makkelijker met inloggen. Misschien ook een idee?
Laat nog even weten hoe het is verlopen met de klantenservice
Bleek blokkeer functie op me telefoon. Ik dacht dat die alleen voor onbekende nummers was. Bleek dus ook die smsen te blokkeren.
Reputatie 7
Badge +17
Oké, het is dus al opgelost 😀👍
Jup, toch bedankt 😊
Top dat het opgelost is 🙂
Topic zal ik binnenkort sluiten.
Reputatie 6
Topic gesloten.