Beantwoord

Discussie topic: Problemen weergave tegoeden in My Vodafone

  • 2 augustus 2019
  • 111 reacties
  • 6642 Bekeken

Op dit moment ervaren wij een storing met de weergave van het bundeltegoed via zowel de My Vodafone app als de website.
Dit betekent dat het bekijken van je tegoed via My Vodafone een foutmelding kan geven. De sms'jes met statusupdates over je bundeltegoed blijf je echter wel gewoon ontvangen.

Wij zijn hard aan het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak! Zodra er meer info is zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.

Voor updates betreft dit issue kunnen jullie hier terecht: https://www.vodafone.nl/act/c/StoringMyVodafonetegoed

Mocht je hierover iets willen melden, dan kan dit in dit topic.
icon

Beste antwoord door Vodafone 9 augustus 2019, 13:49

UPDATE 9 augustus 13:30 uur

We zijn nog steeds zeer zorgvuldig bezig om de weergave van de Red Together informatie in My Vodafone te corrigeren. Door deze zorgvuldigheid gaat het langzamer dan verwacht en is de storing nog steeds niet voor al onze klanten opgelost. Dit betreft echter nog maar een kleine groep klanten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de tegenstrijdige berichten. Zodra de informatie in My Vodafone ook voor deze laatste groep ook rechtgezet is, plaatsen we weer een update.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

111 reacties

In mijn app staat ook 0 gb. Ik heb een Red Together abonnement. De internetsnelheid is ook teruggeschroefd naar 64kbps. Volgens mij is dit al vanaf 1 augustus.
IK heb ook last dat ik ben teruggeschroefd naar 64kb met Red Together. Kan dit niet tijdelijk tijdens de storing worden opgeheven, ik ben erg afhankelijk van mobile data op het moment.
In mijn app staat ook 0 gb. Ik heb een Red Together abonnement. De internetsnelheid is ook teruggeschroefd naar 64kbps. Volgens mij is dit al vanaf 1 augustus.
Ik heb ook exact zelfde symptomen. Ben beniwd of dat snel opgelost gaat worden. Lastig met super traag internet op vakantie.
Waardeloos. Ik betaal me maandelijks scheel voor twee Red-Pro Elite abonnementen. Normaal een bundel van 300 gigabyte per maand...en nu een storing waardoor ik al dagen met een slakkengang van 64kb moet Internetten. Hier in het buitenland ben ik gewoon echt afhankelijk van deze veel te dure bundel!

Doe me dan ook even m’n geld retour aub!
wij hebben ook een red together en wij hebben PRECIES dezelfde problemen als jullie! Word er gek van vooral als je geen gewone wifi hebt en op 4g moet. Er werd ook nog is gezegd dat iedereen gisteren weer normaal internet zo hebben, niet te merken dus!
Hi all, helaas heb ik nog geen update! Zodra ik meer weet, dan laat ik dit weten.
Namens VodafoneZiggo mijn excuses voor het ongemak!
Zelfde probleem hier Red Together abonnement en sinds 1 aug 0!!! Kan ook niemand bereiken by Vodafone. Heel irritant!
Ook hier hetzelfde probleem: 0GB tegoed en effectief géén internet. Al een paar dagen, op beide toestellen van het Red Together abonnement. Helpdesk telefonisch onbereikbaar en chat “te druk”.

Bij storingen van deze aard en duur zou ik verwachten dat ik A: actief genotificeerd ben, B: dat Vodafone op zijn minst te bereiken is en C: de klant het voordeel van de twijfel krijgt. Ofwel géén “beperkte snelheid”, wat in de praktijk gewoon geen dataverkeer is.
Hi all, helaas heb ik nog geen update! Zodra ik meer weet, dan laat ik dit weten.
Namens VodafoneZiggo mijn excuses voor het ongemak!


Ik verwacht wel een compensatie na deze mallese. En waarom beperkt internet is toch niet nodig. Jullie hebben storing en wij zijn de dupe. En bereikbaar zijn jullie al helemaal niet
Betreft het Red Together abonnement: Mag ik jullie vragen om ons een bericht te sturen via Twitter of Facebook? Mag ook via de chat.
Dan kunnen wij het vanuit daar voor jullie in orde maken @GerardNSX @Sandra191 @martmuller @Baris Yapar @Sjoerdjo @IngeRHG @Hilmar @Flugel1983
Betreft het Red Together abonnement: Mag ik jullie vragen om ons een bericht te sturen via Twitter of Facebook? Mag ook via de chat.
Dan kunnen wij het vanuit daar voor jullie in orde maken @GerardNSX @Sandra191 @martmuller @Baris Yapar @Sjoerdjo @IngeRHG @Hilmar @Flugel1983

Heb ik gister al gedaan via messenger, Steven. Maar mijn bericht is nog steeds niet gelezen! En de chat is niet bereikbaar, “te druk”....
Voor degene die beperkt internet uit hebben gezet, hebben jullie nu ook een flink bedrag buiten de bundel staan?
Klopt, het is vrij druk! Waardoor er een achterstand is @IngeRHG.
Kun je mij anders even via een privébericht je account naam geven. Dan kan ik het bericht erbij zoeken.


Betreft het Red Together abonnement: Mag ik jullie vragen om ons een bericht te sturen via Twitter of Facebook? Mag ook via de chat.
Dan kunnen wij het vanuit daar voor jullie in orde maken @GerardNSX @Sandra191 @martmuller @Baris Yapar @Sjoerdjo @IngeRHG @Hilmar @Flugel1983
Heb ik gister al gedaan via messenger, Steven. Maar mijn bericht is nog steeds niet gelezen! En de chat is niet bereikbaar, “te druk”....

Naar Vodafone Nederland, of moet ik het naar een Vodafone sturen?

@John40 dat is niet handig om de BloX uit te schakelen. Kun je ons contacteren via Facebook of Twitter?
@IngeRHG Vodafone NL graag.
Betreft het Red Together abonnement: Mag ik jullie vragen om ons een bericht te sturen via Twitter of Facebook? Mag ook via de chat.
Dan kunnen wij het vanuit daar voor jullie in orde maken @GerardNSX @Sandra191 @martmuller @Baris Yapar @Sjoerdjo @IngeRHG @Hilmar @Flugel1983


Heb ik gisteravond al gedaan (twitter). Ben helemaal niet verder geholpen. Nog steeds brakke geknepen lijn en advies gehad om toestel aan en uit te zetten. Dat soort zaken bedenk ik zelf ook wel. Duidelijk dat weergave tegoed red together niet werkt (0gb) en dat er geknepen wordt. Deze lijn is echt niet mee te werken. M’n zoon lacht me uit met een data abbo bij Simpel van een paar euro. App crasht ook steeds of geeft foutmeldingen...
Klopt, het is vrij druk! Waardoor er een achterstand is @IngeRHG.
Kun je mij anders even via een privébericht je account naam geven. Dan kan ik het bericht erbij zoeken.


Waarom een prive bericht sturen. Jullie kunnen ook van alle red together abo’s de beperking afhalen lijkt me. Dan heb je 1 probleem verholpen
Mijn zusje en ik zijn nu in het buitenland, tot gister helemaal geen last gehad van de storing of iets. Vanochtend kwamen we erachter dat de bundel dus op 0 stond, ik heb erzelf geen last van bij mij doet het internet gewoon zn werk. Bij mn zusje en mn moeder die in dezelfde bundel zitten kunnen niks geen berichtjes of snaps ontvangen. Ik hoop dat dit snel word opgelost.
Zo makkelijk gaat het helaas niet @Flugel1983
Vandaar ook het verzoek om even een bericht te sturen via bovenstaande kanalen.
Zo makkelijk gaat het helaas niet @Flugel1983
Vandaar ook het verzoek om even een bericht te sturen via bovenstaande kanalen.

Heb ik ook gedaan maar daar duurt het dagen op reactie. En jullie geven aan in de melding dat we gewoon data kunnen gebruiken maar daar is niks van waar!
Kun je mij je Facebook/ Twitter user naam doorgeven via een privébericht? Dan zoek ik je bericht erbij @Flugel1983
Geprobeerd via chat jullie te bereiken, maar die schijnt het te druk te hebben. Volgens mij hebben jullie de chat in het weekend afgesloten! Vervolgens via messenger van FB, word ik gekoppeld aan de Duitse Vodafone helpesk die trouwens wel direct reageerde, maar mij natuurlijk niet kon helpen.
Hoi ook wij ervaren hetzelfde probleem heb mijn zoon vanmorgen onterecht beschuldigd van het opmaken van onze gedeelde 160 GB ben eens benieuwd hoe ze ons gaan compenseren super waardeloos 😡 kortom kom maar op vodafone kijken wat jullie te bieden hebben......
Betreft het Red Together abonnement: Mag ik jullie vragen om ons een bericht te sturen via Twitter of Facebook? Mag ook via de chat.
Dan kunnen wij het vanuit daar voor jullie in orde maken @GerardNSX @Sandra191 @martmuller @Baris Yapar @Sjoerdjo @IngeRHG @Hilmar @Flugel1983


Gedaan via twitter. Heb ook mijn handle doorgegeven via een privebericht.
Ook ik heb hetzelfde probleem
gezin van 5, 320 gb tegoed en vanaf 2aug beperkt internet (64 kbps) omdat het tegoed op is...