Beantwoord

Dubbele aboonementskosten

  • 28 februari 2019
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Ik ben op 14 februari overgegaan van Vodafone naar KPN.
Zojuist heb ik mijn laatste factuur ontvangen en zie ik dat ik abbonomentskosten heb betaald voor 1 januari 2019 t/m 14 februari 2019.
Als ik mijn factuur van januari erbij pak zie ik hier ook abbonomentskosten op staan voor 1 januari t/m 31 januari.

Gaat dit niet dubbel?
icon

Beste antwoord door Energieboy 28 februari 2019, 12:25

Hoi @Koenn
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik kan natuurlijk niet zien wat er op je facturen staat maar ik ga er vanuit dat Vodafone dit allemaal wel goed en netjes doet. Mocht je er niet uit komen dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten met de klantenservice. Deze mensen kunnen in het systeem met me mee kijken en je daar prima antwoord op geven.

Via de community is het niet mogelijk omdat we hier klanten onder elkaar zijn en het is dus alleen een klanten helpt klanten community. Daarom verwijs ik je naar de klantenservice van Vodafone. Succes in ieder geval en veel plezier bij je nieuwe provider 🙂
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Koenn
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik kan natuurlijk niet zien wat er op je facturen staat maar ik ga er vanuit dat Vodafone dit allemaal wel goed en netjes doet. Mocht je er niet uit komen dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten met de klantenservice. Deze mensen kunnen in het systeem met me mee kijken en je daar prima antwoord op geven.

Via de community is het niet mogelijk omdat we hier klanten onder elkaar zijn en het is dus alleen een klanten helpt klanten community. Daarom verwijs ik je naar de klantenservice van Vodafone. Succes in ieder geval en veel plezier bij je nieuwe provider 🙂
Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's @Koenn
Geen reactie, topic gesloten.