RoSi

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dubbele data

Ook ik had mijn abonnement verlengd met de wortel voorgeschoteld van 1 extra GB. Diverse keren hierover gebeld met de eindconclusie dat je Ziggo klant moest zijn maar zo kwam het niet over. Voordat ik wilde verlengen zou ik overstappen naar T Mobile waar je meer data kreeg voor beperkt wat meer geld dan bij Vodafone. Toen die aanbieding van Vodafone en ik dacht ook mooi 1 gb plus extra 1 gb maar niet dus bleek uiteindelijk. U snapt wel waar ik over 2 jaar een abonnement afsluit.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi RoSi
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend dat het allemaal verwarrend is overgekomen terwijl je bezig wat met het afsluiten van je abonnement. Op de website van Vodafone staat een vermelding of je Ziggo klant bent of niet en deze staat standaard aan op JA. Eigenlijk zou Vodafone dit standaard op NEE moeten zetten en is het aan de klant om aan te geven dat die WEL Ziggo klant is. Begrijp je volledige als het niet goed is overgekomen en dat is natuurlijk heel vervelend. Heb dit zelf al een keer aangekaart bij Vodafone en die zeggen mij dat het allemaal heel duidelijk op de site staat en dat de keuze bij de klant ligt. Daar valt over te discussiëren en gelukkig hebben ze het nu allemaal wel wat groter en duidelijk gemaakt maar voorheen was het nog minder duidelijker.

Erg jammer dat je zelf geen Ziggo hebt en dat je dan nu al besluit om na je contract over te stappen. Uiteraard je goedrecht en toch hoop ik dat je de komende tijd wel blij zult zijn met je abonnement. Weet niet of het mogelijk is om over te stappen naar Ziggo (als je daar nu een andere provider hebt), dan zou je dat misschien nog kunnen overwegen?

Maar het is goed dat je je melding hier hebt geplaatst. Veel plezier in ieder geval toch wel 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi RoSi
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend dat het allemaal verwarrend is overgekomen terwijl je bezig wat met het afsluiten van je abonnement. Op de website van Vodafone staat een vermelding of je Ziggo klant bent of niet en deze staat standaard aan op JA. Eigenlijk zou Vodafone dit standaard op NEE moeten zetten en is het aan de klant om aan te geven dat die WEL Ziggo klant is. Begrijp je volledige als het niet goed is overgekomen en dat is natuurlijk heel vervelend. Heb dit zelf al een keer aangekaart bij Vodafone en die zeggen mij dat het allemaal heel duidelijk op de site staat en dat de keuze bij de klant ligt. Daar valt over te discussiëren en gelukkig hebben ze het nu allemaal wel wat groter en duidelijk gemaakt maar voorheen was het nog minder duidelijker.

Erg jammer dat je zelf geen Ziggo hebt en dat je dan nu al besluit om na je contract over te stappen. Uiteraard je goedrecht en toch hoop ik dat je de komende tijd wel blij zult zijn met je abonnement. Weet niet of het mogelijk is om over te stappen naar Ziggo (als je daar nu een andere provider hebt), dan zou je dat misschien nog kunnen overwegen?

Maar het is goed dat je je melding hier hebt geplaatst. Veel plezier in ieder geval toch wel 🙂
RoSi
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het enige wat mij stoort dat er enkele compassie dan alleen maar schermen met de regeltjes. Ze hadden ook kunnen zeggen heel vervelend dat dit zo is overgekomen en we compenseren je met bijvoorbeeld 2 of 5 GB vrij opneembaar en ten alle tijden geldig. Dan voel je je ook gewaardeerd als klant wat ik al jaren ben.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dat is een hele lastige, als ik eerlijk moet zijn.
Want daar valt wel iets voor te zeggen maar aan de andere kant kunnen ze dan ook niet iedereen die zegt het niet te hebben geweten elke keer 2 tot 5GB gratis moeten gaan geven. Want dan zou iedereen het vergeten zijn of niet goed hebben gelezen.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik zeg niet dat je het verkeerd hebt gelezen of zo. Maar ik bedoel het als een soort voorbeeld. Maar ik begrijp je wel en het is een zeer lastige situatie. Toch hoop ik dat je wel verder blij bent met Vodafone in de tijd dat je nog klant bent en wie weet komt er daarna wel weer iets waar je wel tevreden over bent?
RoSi
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik hoop dat mijn ongerief ook bij de juiste personen terecht kom. En ik ben niet de persoon die zo maar ergens een klacht indiend om er beter van te worden. Ik ben een volwassen man van 58 die zich benadeeld voelt. En dat gevoel van onvrede neem je niet zo maar weg. Je bent toch maar èèn van de miljoenen klanten die Vodafone heeft.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik snap je punt RoSi echter aan de acties die wij hebben, zitten voorwaarden aan vast. Voor de dubbele data is er een dat je Ziggo moet hebben. Voldoe je er niet aan, dan kun je ook geen gebruik maken van deze actie. Echter zijn er in de afgelopen periode ook acties geweest met meer data (voor niet Ziggo klanten) met 5GB extra per maand bijvoorbeeld.
Het is dan ook niet zo dat wij onze bestaande klanten die geen ZIggo hebben, hierop benadelen.
Het is alleen wel zo, dat als je aan een actie mee wilt doen, aan de voorwaarden moet voldoen bij een verlenging of een nieuw abonnement. Voldoe je er niet aan, dan kun je er ook geen gebruik van maken.
RoSi
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had juist verlengd door de actie die werd aangeboden. Helaas is het toch praten tegen een reus. En wordt het een nietes welles spelletje waar bij voorbaat de reus al wint.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
De actie was (bij verdubbeling van data) dat het alleen in combi met Ziggo kon. Je kunt namelijk op de website de optie aan en uitzetten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic