Fritstel

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dubbele data bij verlengen abonnement

Ik kreeg 2 weken SMS van Vodafone dat mijn data na verlengen abonnement voor 12 maanden verdubbeld zou worden. Tot nu toe nog niet bijgeschreven.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Fritstel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Daar heb ik de laatste tijd wel meer mensen over gezien met deze vraag.
Het best wat je kan doen is een chat te starten met de klantenservice en vragen hoe het daar mee zit. Deze mensen kunnen namelijk in het systeem voor je kijken wat er aan de hand is en dit eventueel recht zetten.

Mocht er nu niet zoveel haast achter zitten dan kan je ook een privé bericht sturen naar Facebook of Twitter en die mensen kunnen je ook helpen. Maar ook hier ontvang je binnen enkele uren al bericht hoor, dus als het goed is weet je snel je antwoord 🙂

Succes en laat nog even weten hoe het is opgelost, bedankt.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Fritstel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Daar heb ik de laatste tijd wel meer mensen over gezien met deze vraag.
Het best wat je kan doen is een chat te starten met de klantenservice en vragen hoe het daar mee zit. Deze mensen kunnen namelijk in het systeem voor je kijken wat er aan de hand is en dit eventueel recht zetten.

Mocht er nu niet zoveel haast achter zitten dan kan je ook een privé bericht sturen naar Facebook of Twitter en die mensen kunnen je ook helpen. Maar ook hier ontvang je binnen enkele uren al bericht hoor, dus als het goed is weet je snel je antwoord 🙂

Succes en laat nog even weten hoe het is opgelost, bedankt.
Fritstel
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
ben vanmiddag in winkel geweest. Medewerker heeft daarop gebeld en het zou in orde gemaakt worden binnen enkele uren. Nu 5 uur later is het nog niet bijgewerkt. We wachten nog even af.
Groet, ik laat nog even weten wanneer het gelukt is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top, en anders mag je inderdaad hierover ook een chat starten of een bericht sturen via Facebook of Twitter. Mijn collega's kijken graag met je mee hiervoor Fritstel
Fritstel
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanmorgen is de extra data bijgeschreven. Dus alles is naar tevredenheid opgelost
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Gelukkig, veel plezier ?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic