Beantwoord

dubbele data bij verlenging.

  • 5 maart 2019
  • 5 reacties
  • 254 Bekeken

hallo, ik zie mijn dubbele data niet bij mijn abonnement . nu is er net paar dagen geleden een nieuwe verlenging van start gegaan maar ik zie hier nog geen dubbele data die ik bij mijn vorige abonnement er wel bij had staan ??

hoop dat iemand mij hier bij kan helpen
icon

Beste antwoord door Steven 6 maart 2019, 00:48

Hoi @ronaldvanbeek

Welkom op de Community!
Fijn dat je weer voor ons hebt gekozen :)
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: http://voda.fo/ne/khac1. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet. Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in My Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt. de €5,00 korting (€5,00 korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Dit betekent dat de systemen opnieuw moeten synchroniseren. Dit gebeurt bij iedere aanpassing op het abonnement.
Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken we het graag voor je na!
Laat je weten wat de uitkomst was?
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @ronaldvanbeek

Welkom op de Community!
Fijn dat je weer voor ons hebt gekozen :)
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: http://voda.fo/ne/khac1. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet. Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in My Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt. de €5,00 korting (€5,00 korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Dit betekent dat de systemen opnieuw moeten synchroniseren. Dit gebeurt bij iedere aanpassing op het abonnement.
Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken we het graag voor je na!
Laat je weten wat de uitkomst was?
Heb je inmiddels al meer duidelijkheid @ronaldvanbeek?
Reputatie 7
Badge +17
Heb je inmiddels tijd gehad om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone? Dit kan je doen door ze te bellen of door een bericht te sturen via Facebook of Twitter. Maar een chat starten kan ook.

Laat het nog even weten, dan kan Steven de topic starten of kunnen we kijken of we je verder kunnen helpen. Maar voor dit soort administratieve vragen moet je echt bij de klantenservice van Vodafone zijn.
Reputatie 7
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Reputatie 7
Topic gearchiveerd.