rikellen

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dubbele data voor vaste abonnees

in december kreeg ik een mail van Vodafone dat mijn data verdubbeld zou worden omdat ik trouwe abonnee ben.
Ik heb al de verdubbeling van ziggo dus mijn 5 gb was al 10 gb en is nu dus 20 gb.
Nu ga ik mijn abonnement verlengen en zegt de medewerker in de winkel dat die actie eenmalig was. terwijl er in de mail echt stond dat die ook door zou lopen bij het verlengen van een abonnement, oneindig dus.

Ik heb het mailtje jammergenoeg verwijderd dus kan nergens op terug vallen, weet iemand hoe dit zit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi rikellen

Waarschijnlijk heb je een aanbieding gehad om tussentijds je abonnement te upgraden zonder extra kosten maar met meer data. Hierdoor ben je bijvoorbeeld van een Red Essential naar een Red of Red Super gegaan. Deze aanbieding was geldig voor het abonnement op dat moment.

Verleng of vraag je een nieuw abonnement aan, dan gelden de acties die op dit moment gelden. Je kunt er dan voor kiezen om terug te gaan naar een Red Essential abonnement (maar met minder data) of kiezen voor het abonnement waarna het is omgezet. Bij de laatste optie heb je dan inderdaad meer data tegenover het oude abonnement.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi rikellen

Waarschijnlijk heb je een aanbieding gehad om tussentijds je abonnement te upgraden zonder extra kosten maar met meer data. Hierdoor ben je bijvoorbeeld van een Red Essential naar een Red of Red Super gegaan. Deze aanbieding was geldig voor het abonnement op dat moment.

Verleng of vraag je een nieuw abonnement aan, dan gelden de acties die op dit moment gelden. Je kunt er dan voor kiezen om terug te gaan naar een Red Essential abonnement (maar met minder data) of kiezen voor het abonnement waarna het is omgezet. Bij de laatste optie heb je dan inderdaad meer data tegenover het oude abonnement.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Even inhaken op deze zin:
Nu ga ik mijn abonnement verlengen en zegt de medewerker in de winkel dat die actie eenmalig was. terwijl er in de mail echt stond dat die ook door zou lopen bij het verlengen van een abonnement, oneindig dus.

Om heel eerlijk te zijn heb ik nog nooit bij een provider iets gehoord over een oneindig verlening van korting en/of extra op extra data of wat dan ook. Vaak gelden kortingen of andere dingen meestel tot duur van je contract. En het duur van je contract en vaak 1 of 2 jaar en daarna vervalt de korting en/of extra's op je contract.

Ik zeg niet dat het er niet in stond maar misschien moet het anders gelezen worden. Maar iets oneindig krijgen, ik heb nog nooit een provider meegemaakt die zo vriendelijk is om dat te doen :). Maar goed, Steven heeft er al een antwoord op gegeven en die lijkt me ook zeer duidelijk.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over rikellen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic