Jft

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi ik heb gisteren een iPad Pro aangeschaft en heb vervolgens een extra sim gehaald voor de iPad .

ik heb nu een probleem dat ik deze op de iPad ,niet zonder Bluetooth of WiFi te verbinden los van mijn mobiel dit is wel waar ik het voor heb gehaald . Graag tips of hulp hierbij vriendelijke groet jeffrey 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Jft 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een duo Sim is eigenlijk niet voor dit soort dingen gemaakt. Als je de duo simkaart in je iPad hebt gestoken en wilt gebruiken dan moet je je mobiel uitzetten. Dus de ene aan en de andere uit. Als je dan klaar bent met internet op je iPad, dan doe je daar de simkaart weer uit en zet je je simkaart in je mobiel weer aan. Let op, op je iPad kan je niet gebeld worden. Dus als je op je iPad bezig bent dan ben je telefonisch niet bereikbaar. 

Wat jij wil is er wel maar dit is dan een multi simkaart. Multi Data Sim is een tweede simkaart op een abonnement. Zo kun je op meerdere apparaten internetten met hetzelfde abonnement. En houd je de kosten en gebruik van je mobiele dataverkeer overzichtelijk. Een extra simkaart kost € 5 per maand. Je kunt een Multi Data Sim aanvragen voor alle Red abonnementen, behalve voor Red Together en Red Together Extra.


Wat jij nu hebt is een duo simkaart: 
Met Duo Sim ben je met twee verschillende telefoons op hetzelfde nummer bereikbaar zonder van simkaart te wisselen. Handig wanneer je een carkit gebruikt, of bijvoorbeeld voor in je tweede telefoon. En de kosten van beide simkaarten komen gewoon op dezelfde rekening.

Meer info is te vinden op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/multi-data-sim.shtml

 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Jft 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een duo Sim is eigenlijk niet voor dit soort dingen gemaakt. Als je de duo simkaart in je iPad hebt gestoken en wilt gebruiken dan moet je je mobiel uitzetten. Dus de ene aan en de andere uit. Als je dan klaar bent met internet op je iPad, dan doe je daar de simkaart weer uit en zet je je simkaart in je mobiel weer aan. Let op, op je iPad kan je niet gebeld worden. Dus als je op je iPad bezig bent dan ben je telefonisch niet bereikbaar. 

Wat jij wil is er wel maar dit is dan een multi simkaart. Multi Data Sim is een tweede simkaart op een abonnement. Zo kun je op meerdere apparaten internetten met hetzelfde abonnement. En houd je de kosten en gebruik van je mobiele dataverkeer overzichtelijk. Een extra simkaart kost € 5 per maand. Je kunt een Multi Data Sim aanvragen voor alle Red abonnementen, behalve voor Red Together en Red Together Extra.


Wat jij nu hebt is een duo simkaart: 
Met Duo Sim ben je met twee verschillende telefoons op hetzelfde nummer bereikbaar zonder van simkaart te wisselen. Handig wanneer je een carkit gebruikt, of bijvoorbeeld voor in je tweede telefoon. En de kosten van beide simkaarten komen gewoon op dezelfde rekening.

Meer info is te vinden op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/multi-data-sim.shtml

 

Jft
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy wrote:

Hoi @Jft 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een duo Sim is eigenlijk niet voor dit soort dingen gemaakt. Als je de duo simkaart in je iPad hebt gestoken en wilt gebruiken dan moet je je mobiel uitzetten. Dus de ene aan en de andere uit. Als je dan klaar bent met internet op je iPad, dan doe je daar de simkaart weer uit en zet je je simkaart in je mobiel weer aan. Let op, op je iPad kan je niet gebeld worden. Dus als je op je iPad bezig bent dan ben je telefonisch niet bereikbaar. 

Wat jij wil is er wel maar dit is dan een multi simkaart. Multi Data Sim is een tweede simkaart op een abonnement. Zo kun je op meerdere apparaten internetten met hetzelfde abonnement. En houd je de kosten en gebruik van je mobiele dataverkeer overzichtelijk. Een extra simkaart kost € 5 per maand. Je kunt een Multi Data Sim aanvragen voor alle Red abonnementen, behalve voor Red Together en Red Together Extra.


Wat jij nu hebt is een duo simkaart: 
Met Duo Sim ben je met twee verschillende telefoons op hetzelfde nummer bereikbaar zonder van simkaart te wisselen. Handig wanneer je een carkit gebruikt, of bijvoorbeeld voor in je tweede telefoon. En de kosten van beide simkaarten komen gewoon op dezelfde rekening.

Meer info is te vinden op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/multi-data-sim.shtml

​​​​​​ ik moet een extra simkaart aanvragen, waar ik nog eens 5 EURO  per maand moet betalen voor internet uit het zelfde bundel te halen?houd dit dan ook nog in dat de iPad ook over gaat als er  een telefoontje binnen komt ? Ik snap niet waarom ik deze simkaart heb meegekregen gisteren . De bedoeling is dat ik op elk moment uit het zelfde abonnement  de iPad Pro  kan gebruiken ,

P.s waar moet ik het selecteren om aan te geven dat je een goed antwoordt hebt gegeven , ben er tevreden met je eerst antwoord  hartelijke dank jeffrey.

 

 

 

Jft
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

En kan ik deze duo sim kaart wel vernietigen want ik heb hier niks aan 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Jft wrote:

En kan ik deze duo sim kaart wel vernietigen want ik heb hier niks aan 

Waarom zou je hem vernietigen? Je kan de tweede simkaart toch gewoon bewaren. Het aanvragen kan via de klantenservice.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je een duo sim besteld of een multi data sim @Jft?

Jft
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb nu een multi Sim aangevraagd staat bij de bestelling dat deze kosteloos is en ook geen maand abbonament op zit,  inverband mijn red super abbonament! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Indien je onder de oude voorwaarden valt, dan is de Multi Data sim gratis. Indien dit niet het geval is, dan betaal je €5,00 per maand

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @Jft?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic