JoRaLe72

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Eerste factuur klopt niet na toezegging.

Op 21-10-2019 case 9063896 aangemaakt omdat ik de eerste week bij Vodafone telefonisch niet bereikbaar was. Dit probleem is opgelost!

Het topic “waar gaat het fout” is dan wel gesloten maar het probleem blijkt dus nog steeds niet te zijn opgelost!

Op 08-11-2019 mijn eerste rekening ontvangen, € 25,00 aansluitkosten, € 4,64 abonnementskosten, resterende abonnementskosten tot einde contract € 400,08

Een dag later een creditering van € 129,93

Dus nog te betalen € 300,59 

Na lang in de wacht staan voordat ik een helpdesk medewerker aan de lijn kreeg e.e.a. gevraagd hoe dit kon, heeft hij me weer lang in de wacht gezet om met een collega van administratie e.e.a. uit te zoeken.

Toen bleek dat ik nog maar € 14,44 hoefde te betalen. Hij zou mij een gespreksnotitie toe sturen van wat er besproken was!

Tot op heden nooit iets van Vodafone gehoord. Wat scherts mijn verbazing dat ik vandaag, 14-11-2019 zie dat Vodafone probeert om € 300,59 van mijn giro af te schrijven. Ik ben zo langzamerhand helemaal klaar met VODAFONE. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Inmiddels heb ik het in orde voor je gemaakt @JoRaLe72 

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @JoRaLe72 
Ik wilde net zeggen, volgens mij was hier al een topic over geopend. Maar ik merk dat je er nog niet tevreden over bent. Daarom vraag ik @Sharon en/of @Steven er even bij want die werken bij Vodafone en misschien dat die je verder kunnen helpen. 

Heb nog even geduld en dan zullen deze mensen je topic oppakken.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @JoRaLe72 

Dat is geen goede zaak, zeker niet als het toegezegd is. Ik heb je een privébericht gestuurd zodat ik met je mee kan kijken.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Inmiddels heb ik het in orde voor je gemaakt @JoRaLe72 

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @JoRaLe72?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic