Eindfactuur

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eindfactuur

Mijn contract is per 8-12-2018 beëindigd en per 10-12-2018 is mijn abonnement ook afgesloten en kon ik er geen gebruik meer van maken (logisch). Toch schrijft Vodafone het hele maandbedrag af en zet op de factuur 1-12-2018 tm 31-12-2018.

Maak ik een fout of klopt dit niet?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Als de factuur al klaar staat voor het annuleren, dan wordt inderdaad het hele bedrag voor de abonnementskosten in rekening gebracht.
De maand erna zal dit eventueel verrekend worden met gebruikskosten van de laatste maand. Heb je deze niet of er blijft nog een gedeelte over dan kan het aangevraagd voor je worden om dit terug te storten.
Je hebt dit vanaf het moment van aanvragen binnen 15 werkdagen op je rekening staan.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3478Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Eindfactuur
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Misschien helpt deze informatie je: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml

Mochten er dan toch nog vragen zijn dan kan je deze het beste stellen via een privé bericht te sturen via Facebook en/of Twitter. Deze mensen kunnen in het systeem met je mee kijken en daar misschien extra uitleg over geven.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Als de factuur al klaar staat voor het annuleren, dan wordt inderdaad het hele bedrag voor de abonnementskosten in rekening gebracht.
De maand erna zal dit eventueel verrekend worden met gebruikskosten van de laatste maand. Heb je deze niet of er blijft nog een gedeelte over dan kan het aangevraagd voor je worden om dit terug te storten.
Je hebt dit vanaf het moment van aanvragen binnen 15 werkdagen op je rekening staan.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Eindfactuur?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic