Peterbr

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

elke maand fouten in rekening

Sinds januari heb ik elke maand moeten bellen voor fouten in de rekening, er wordt meestal extra data in rekening gebracht ondanks dat ik nog nooit in staat ben geweest om de helft van mijn data bundel op te maken
Is dit een bekend probleem? Deze maand weer 15 euro onterecht in rekeningebracht
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AriedeBeuker

Liefhebber
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Ja hoor. Het is weer in orde. Hoewel ik mijn bankafschrift nog niet gezien heb..... (Want eerst zien, dan geloven 🙂

Bekijk in context

13 Reacties 13
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Peterbr
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat klinkt heel vervelend, zeker als je daar al maanden last van hebt. Het vervelende is dat wij hier op de community als klanten onder elkaar zijn en je daar geen antwoord op kunnen geven. Zelf heb ik nog nooit een fout opgemerkt, heb er dan ook geen last van. Controleer wel eens als ik iets meer geld zie op de factuur maar dan komt het omdat ik een nummer heb gebeld wat dan een betaalnummer blijkt te zijn (info nummer).

Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of door een chat te starten. Daarnaast kan je ook, en dat is misschien wel handiger, eens een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen ook voor je kijken wat er aan de hand is.

Daarnaast zou ik dan ook melden dat je dit elke maand hebt en dat je nu graag eens een goede nota wenst. Het mag natuurlijk niet zo zijn dat het elke maand fout gaat. Misschien kunnen ze eens een onderzoek doen naar je rekening. En zelf controleren of je toestel niet per ongelijk data gebruikt zonder dat je het zelf weet. Want het komt vaak voor dat mobiele telefoons, zeker die van tegenwoordig want die moeten allemaal op internet kunnen, gebruik maken van internet zonder dat je het zelf opmerkt.

Voor Apple kan je kijken bij je instellingen -> Mobiel netwerk
Daar zie je een heel overzicht wat online gebruik heeft gemaakt van internet

En voor Android toestellen zijn daar apps voor geloof ik. Weet niet of je dit ook direct kunt zien op je toestel (heb zelf geen Android). Het is dus handig om dat ook eens te controleren, omdat je aangeeft dat het vaak om je data gaat. Zet eens een hele tijd je toestel aan op vliegtuigmodes. Kan je ook eens zien of dit probleem oplost.

Succes in ieder geval!
Peterbr
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het probleem is dat ik elke maand moet bellen, ik krijg wel zonder problemen elke maand een creditnota en het geld terug, dat is niet het probleem, dus met dit antwoord schiet ik dus niets op, mijn vraag was of er meerdere klanten zijn die ditzelfde probleem ervaren
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Het blijft een beetje stil Peterbr...;) Is er iets dat wij van de Community nog voor je kunnen betekenen? Anders zal het topic binnenkort gesloten worden.
Peterbr
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
gebeld en voor de zoveelste keer is er weer beloofd dat het niet meer zal gebeuren, ik zou weer een creditnota krijgen.
als ik nu weer in mijn overzicht kijk zie ik dat er weer, in dit geval 2,00 euro is gerekend, duss ben benieuwd of dit nog wordt gecorrigeerd voor het einde van de maand.

Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enigste ben, ik denk dat ik maar eens contact zoek met de consumenten bond, want de bedragen worden alleen gecrediteerd als ik er contact over opneem
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Ik zou dan voorstellen om nog éénmaal contact op te nemen met onze klantenservice en een case te laten aanmaken voor onze administratieve afdeling. Wellicht dat het dan eindelijk eens structureel rechtgetrokken kan worden. De mensen op de klantenservice kunnen dit inderdaad niet, die kunnen enkel de kosten voor jou crediteren. Peterbr
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het onderzoek inmiddels al aangemaakt Peterbr?
marcel200

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds een paar maanden 5 +5 gb en ben nu voor het eerst over de 5gb heen.
Nu ook 1,65 ex btw buiten bundel kosten (200mb)
Hier moet ik dus waarschijnlijk zelf achteraan?

Peterbr, je bent dus niet de enigste.....
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
marcel200 heb je een onderzoek aan laten maken?
Mocht je willen dat ik met je mee kijk hiervoor, dan hoor ik het graag! Ik zal je dan een privébericht sturen.
AriedeBeuker

Liefhebber
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Het is inderdaad vervelend dat je er elke keer over moet bellen.
Troost je maar met de gedachte, dat ik er elke keer 4 maal over moet bellen.
Nu weer ruim 50 Euro voor een nummer in Duitsland wat 20ct per gesprek kost.
Het zou gecrediteerd worden.
Zojuist de nieuwe rekening gezien. Je raadt het al.
Morgen maar weer eens bellen.... (om dan waarschijnlijk te horen dat de gegevens tijdelijk niet toegankelijk zijn)
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
AriedeBeuker wrote:
Het is inderdaad vervelend dat je er elke keer over moet bellen.
Troost je maar met de gedachte, dat ik er elke keer 4 maal over moet bellen.
Nu weer ruim 50 Euro voor een nummer in Duitsland wat 20ct per gesprek kost.
Het zou gecrediteerd worden.
Zojuist de nieuwe rekening gezien. Je raadt het al.
Morgen maar weer eens bellen.... (om dan waarschijnlijk te horen dat de gegevens tijdelijk niet toegankelijk zijn)

Hoi AriedeBeuker
Wat vervelend zeg, dat je daar dan weer achteraan moet bellen. Ik hoop dat het dan deze wel goed geregeld kan worden bij Vodafone en dat je dan geen last meer hebt. Desnoods nog een leuke tegemoetkoming :blush:

Succes en ik hoop dat het je vandaag lukt met bellen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
AriedeBeuker - zijn de kosten ondertussen gecrediteerd?
AriedeBeuker

Liefhebber
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Ja hoor. Het is weer in orde. Hoewel ik mijn bankafschrift nog niet gezien heb..... (Want eerst zien, dan geloven 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic