JosHessels

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ellende met Red Together

Na twee foutieve rekeningen achter elkaar (met excuses van Vodafone, dat dan weer wel) krijg ik nu een sms met het bericht dat de 160GB data (op de zesde dag van de maand) al helemaal op is. Blijkt (weer) niet te kloppen: data staan op 1/10 om 0.00 uur, dus zijn helemaal niet toegekend. Wanneer is die ellende met Red Together nu eindelijk een afgelopen? Vodafone stuur wel iedere maand een foute rekening en crediteert die pas na een klacht van de klant. Lijkt me een mooi verdienmodel...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi JosHessels
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is vervelend zeg, zeker als het allemaal niet klopt. Gelukkig is het niet bij iedereen zo en verwacht ik dat het een storing is of dat er toch iets met je aansluiting is. Hier ook een Res Together abonnement en nooit last van mijn rekening of data info.

Nu is er hier op de community een moderator die je misschien kan helpen. Maar mocht je al een cases hebben aangemaakt bij Vodafone dan is het misschien handig om te wachten op resultaat. Is die niet aangemaakt en wil je niet wachten op hulp van de moderator (medewerker Vodafone) dan kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Succes in ieder geval en ik hoop dat ze het voor je kunnen oplossen en dat je dan ook zonder zorgen gebruik kan maken van je Vodafone abonnement.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi JosHessels
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is vervelend zeg, zeker als het allemaal niet klopt. Gelukkig is het niet bij iedereen zo en verwacht ik dat het een storing is of dat er toch iets met je aansluiting is. Hier ook een Res Together abonnement en nooit last van mijn rekening of data info.

Nu is er hier op de community een moderator die je misschien kan helpen. Maar mocht je al een cases hebben aangemaakt bij Vodafone dan is het misschien handig om te wachten op resultaat. Is die niet aangemaakt en wil je niet wachten op hulp van de moderator (medewerker Vodafone) dan kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Succes in ieder geval en ik hoop dat ze het voor je kunnen oplossen en dat je dan ook zonder zorgen gebruik kan maken van je Vodafone abonnement.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi JosHessels

Dat klinkt niet goed en zeker niet als het issue vaker terug komt. We hebben een aantal keer een storing gehad met Red Together abonnement. Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is.
Is er inmiddels een onderzoek aangemaakt voor je? Ik zal je feedback over het terugkoppelen naar de klant toe (op voorhand), intern aankaarten. Dankjewel daarvoor.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic