Jasmijn010

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Engeland

Hallo Vodafone,

Ik vraag mij af je in Engeland je bundel nogsteeds kan gebruiken in de zin dat het je geen extra geld kost? Of gaat dit extra geld kosten omdat ze recent uit de EU zijn gestapt?

Ik hoor graag van jullie,
Jasmijn
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Jasmijn010 ,

Dat is een goede vraag!

Zolang de EU en het VK geen afspraken hebben gemaakt m.b.t. de Brexit is het nog niet duidelijk wat dit kan gaan beteken voor Vodafone klanten (en alle andere providers).

Komen er geen afspraken op de tafel, dan zal het voor EU en VK klanten duurder worden. Nog even afwachten dus.

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Jasmijn010 ,

Dat is een goede vraag!

Zolang de EU en het VK geen afspraken hebben gemaakt m.b.t. de Brexit is het nog niet duidelijk wat dit kan gaan beteken voor Vodafone klanten (en alle andere providers).

Komen er geen afspraken op de tafel, dan zal het voor EU en VK klanten duurder worden. Nog even afwachten dus.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
En voorlopig is Engeland nog lekker aan het klote.
Wat gaan ze nu doen? Niemand kan het zeggen. Er komt vast weer een nieuwe referendum en dan zal je zien dat Engeland gewoon binnen de EU blijft en deze gratis reclame voor Engeland weer goed doet aan toeristen 😉

Tenminste, dat hoop ik 🙂
En wat SamSungExpert zegt, voorlopig nog maar even afwachten, zeker tot na eind maart.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het klopt inderdaad. Op dit moment is er nog niks bekend over hoe het gaat zijn. Het is afhankelijk van wat er precies gaat gebeuren met Brexit.
VodafoneZiggo houdt Brexit in de gaten. Mocht er een verandering plaats vinden, dan zal dit gecommuniceerd worden via onze website.
SamsungExpert #AJAX
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic