Beantwoord

Extra 5GB aan data, niet erop gezet

• 20 februari 2019
  • 7 reacties
  • 238 Bekeken

Ik heb in november mijn abonnement omgezet van simonly naar een abonnement en zou 5GB data er bij krijgen en nu is het februari en heb het er nog nooit bij gekregen hoe komt dat MVG Theo
icon

Beste antwoord door Energieboy 21 februari 2019, 08:53

Hoi @Johanus
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hier op de community helpen klanten elkaar en met deze vraag kunnen klanten je niet helpen. Je moet daar echt voor contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of een chat starten. Daarnaast kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter en deze mensen kunnen je verder helpen.

Succes in ieder geval en het gaat vast wel goed komen. Laat nog even weten als het is gelukt.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Johanus
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hier op de community helpen klanten elkaar en met deze vraag kunnen klanten je niet helpen. Je moet daar echt voor contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of een chat starten. Daarnaast kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter en deze mensen kunnen je verder helpen.

Succes in ieder geval en het gaat vast wel goed komen. Laat nog even weten als het is gelukt.
Dank je wel voor de reactie ik neem even contact op met Vodafone
Is het inmiddels toegevoegd @Johanus?
Ja binnen een paar minuten was het voor elkaar ben goed geholpen door deze dame TOP
Reputatie 7
Badge +16
Mooi om dat te horen @Johanus ! Bij deze een fijn weekend en geniet van de 5GB 😃!
Reputatie 7
Fijn dat het is opgelost. Topic nu gesloten.
Reputatie 7
Topic is nu gearchiveerd.