Bmtl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

extra gb gekocht

Als ik 30 euro betaal voor 15 extra gb dan koop ik dat en dan vind ik niet dat ze dit einde vd maand zomaar kunnen intrekken. Ik koop extra gb dus dat is van mij en hoort niet bij het abonnement . Het moet dus blijven staan op mijn telefoon. Als ik wist dat het eraf werd gehaald had ik veel minder mb gekocht. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi@Bmtl 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Mag ik je er dan op wijzen dat er voorwaarden staan beschreven op de website en als je deze leest, je ook weet dat het aan het einde van de maand stopt. Uiteraard kan je Vodafone hierop wijzen maar als je had gelezen dan had je het geweten. Sorry dat ik het zo bot zeg, maar zo is het wel.

Op de site staat bij Meer Info:

  • Extra databundels Extra Data EU wordt automatisch verlengd. Zet je 'm stop? Dan wordt de Extra databundels aan het einde van de maand uitgezet.
  • Je gebruikt eerst de MB's van je standaard databundel, daarna het tegoed van de Extra databundels EU.
  • Je krijgt het volledige tegoed van de Extra databundels tot het einde van de maand. Ongeacht op welke dag van de maand je de Extra databundels EU aanschaft.


Het staat er echt op, dus Vodafone laat dit netjes weten aan hun klanten. 
Natuurlijk is het heel vervelend en een goede leer voor een volgende keer, zal ik dan maar zeggen. Mocht je die 15GB nu niet meer willen gebruiken, zet hem dan wel weer uit! Zie deze pagina hoe je dit aan, of uit kan zetten. Anders blijft deze namelijk doorlopen en zal deze aan het begin van de maand weer ingaan.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi@Bmtl 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Mag ik je er dan op wijzen dat er voorwaarden staan beschreven op de website en als je deze leest, je ook weet dat het aan het einde van de maand stopt. Uiteraard kan je Vodafone hierop wijzen maar als je had gelezen dan had je het geweten. Sorry dat ik het zo bot zeg, maar zo is het wel.

Op de site staat bij Meer Info:

  • Extra databundels Extra Data EU wordt automatisch verlengd. Zet je 'm stop? Dan wordt de Extra databundels aan het einde van de maand uitgezet.
  • Je gebruikt eerst de MB's van je standaard databundel, daarna het tegoed van de Extra databundels EU.
  • Je krijgt het volledige tegoed van de Extra databundels tot het einde van de maand. Ongeacht op welke dag van de maand je de Extra databundels EU aanschaft.


Het staat er echt op, dus Vodafone laat dit netjes weten aan hun klanten. 
Natuurlijk is het heel vervelend en een goede leer voor een volgende keer, zal ik dan maar zeggen. Mocht je die 15GB nu niet meer willen gebruiken, zet hem dan wel weer uit! Zie deze pagina hoe je dit aan, of uit kan zetten. Anders blijft deze namelijk doorlopen en zal deze aan het begin van de maand weer ingaan.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @Bmtl?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic