johandegenkamp

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra gemaakte kosten

Bij mijn zoon wordt iedere week €5 afgeschreven het heet dienst null.
In zijn SMS staat htttp://portal.loadedmobi.com
Dit gebeurd al vanaf januari en hij heeft dit nooit aangevraagd en nooit voor aangemeld.
Kan hij de gemaakte kosten nog terugkrijgen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi johandegenkamp
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hoe het komt en waarom je zoon een abonnement heeft, heb ik geen idee van. Er zijn al enkele topics geopend van mensen die dit zelfde hebben meegemaakt. Als eerst moet je je nu direct afmelden op de volgende website: www.payinfo.nl

Daarna kan je bij Vodafone een aanvraag indienen om geld terug te vragen. Ga er vanuit dat je niet vanaf januari terug krijgt. Vodafone heeft een coulance regeling maar zo ver zullen ze niet gaan. Overigens is het niet zeker of en wat de coulance zou kunnen zijn. Daar ga ik niet over, dit is aan Vodafone.

Maar goed, schrijf je dus eerst uit op www.payinfo.nl en daar zorg je dat alle abonnementen gestopt worden. Daarna bezoek je deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...

Kies op deze pagina: betaalde diensten stopzetten
Volg de verdere info op deze pagina.

Succes in ieder geval en mochten er nog vragen zijn dan kan je deze hier stellen. Inhoudelijke vragen kan ik je niet meer helpen, daar moet je voor bij de klantenservice van Vodafone zijn.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi johandegenkamp
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hoe het komt en waarom je zoon een abonnement heeft, heb ik geen idee van. Er zijn al enkele topics geopend van mensen die dit zelfde hebben meegemaakt. Als eerst moet je je nu direct afmelden op de volgende website: www.payinfo.nl

Daarna kan je bij Vodafone een aanvraag indienen om geld terug te vragen. Ga er vanuit dat je niet vanaf januari terug krijgt. Vodafone heeft een coulance regeling maar zo ver zullen ze niet gaan. Overigens is het niet zeker of en wat de coulance zou kunnen zijn. Daar ga ik niet over, dit is aan Vodafone.

Maar goed, schrijf je dus eerst uit op www.payinfo.nl en daar zorg je dat alle abonnementen gestopt worden. Daarna bezoek je deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...

Kies op deze pagina: betaalde diensten stopzetten
Volg de verdere info op deze pagina.

Succes in ieder geval en mochten er nog vragen zijn dan kan je deze hier stellen. Inhoudelijke vragen kan ik je niet meer helpen, daar moet je voor bij de klantenservice van Vodafone zijn.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was de informatie van Energieboy duidelijk voor jou johandegenkamp ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic