Beantwoord

Extra tv-pakket Ziggo-Vodafone?


Ik heb sinds een aantal dagen mijn Vodafone met Ziggo abonnement gecombineerd.
Wanneer krijg ik het extra tv-pakket?
icon

Beste antwoord door Energieboy 1 mei 2019, 18:22

Hoi @Nick van Veen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting of 2,50 euro korting (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019).

Ziggo:
  • Zender pakket en het Veilig Online
In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.

Je kunt dan ook kiezen uit:
  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

23 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Nick van Veen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting of 2,50 euro korting (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019).

Ziggo:
  • Zender pakket en het Veilig Online
In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.

Je kunt dan ook kiezen uit:
  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.
Heb je hier nog vragen over @Nick van Veen en heb je het pakket kunnen activeren in Mijn Ziggo?
Badge
Hoi @Nick van Veen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting of 2,50 euro korting (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019).


Ik heb gisteren het adres van mijn vodafone gewijzigd, zodat deze overeen komt met mijn (nieuwe) ziggo abonnement. Krijg ik ook bericht als mijn aanvraag wordt afgewezen, of is de status van mijn aanvraag ergens in te zien?
Reputatie 7
Badge +17
Als het goed is en je hebt je adres aangepast dan zal Vodafone dit verwerken. Hoe lang zoiets dan duurt weet ik niet. Daarvoor kan je misschien de klantenservice van Vodafone bellen om te vragen of het is aangepast. Kan niet inzien hoe lang zoiets duurt en of dat goed gaat.

En daarna gaan ze pas weer controleren, dus dat kan ook nog 4 weken (MAX) duren. Kan ook eerder zijn, maar dan heb je indicatie. Bellen of een vraag stellen via Facebook of Twitter en je weet of je adres is aangepast 😉
Badge
Als het goed is en je hebt je adres aangepast dan zal Vodafone dit verwerken. Hoe lang zoiets dan duurt weet ik niet. Daarvoor kan je misschien de klantenservice van Vodafone bellen om te vragen of het is aangepast. Kan niet inzien hoe lang zoiets duurt en of dat goed gaat.

En daarna gaan ze pas weer controleren, dus dat kan ook nog 4 weken (MAX) duren. Kan ook eerder zijn, maar dan heb je indicatie. Bellen of een vraag stellen via Facebook of Twitter en je weet of je adres is aangepast ;)

Voor alle duidelijkheid: Dus ik krijg geen bericht als het wordt afgewezen en ik kan de status ook niet inzien? Het enige wat ik kan doen is hun direct contacten om het te controleren?
Reputatie 7
Badge +17
Als ze een case hebben aangemaakt, dan krijg je volgens mij bericht.
Daarom zeg ik, voor de zekerheid, neem even contact op met de klantenservice van Vodafone. Dan kan je vragen of je adres aangepast is.

Kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.
Je kunt geen aanmelding zien hiervoor. Dit gebeurt achter de schermen en is niet zichtbaar voor klanten @llnhv7l7itgti6 @Energieboy
Wij kunnen zien of de systemen gesynchroniseerd zijn (meestal 2x per week wordt dit gedaan) en of je aan de voorwaarden voldoet. Daarna is het afwachten.
Mijn collega's kunnen dit voor je opvragen.
Reputatie 7
Badge +17
Ja, dat zeg ik... bellen met de klantenservice van Vodafone 😉
Klopt maar ik geef aan waarom dit is @Energieboy 🙂
Reputatie 7
Badge +17
Klopt maar ik geef aan waarom dit is @Energieboy :)
Hahaha, LOL
Reputatie 6
@llnhv7l7itgti6

Heb je contact gehad met ons?
Badge
@llnhv7l7itgti6


Heb je contact gehad met ons?

@Sharon
"Ons" is de Vodafone klantenservice? Ja, om vervolgens zonder antwoord doorgestuurd te worden naar de Ziggo klantenservice, die mij vertelden dat ik erg snel was en geen inhoudelijke informatie hebben gegeven. Kortom: kastje -> muur.
Reputatie 7
Badge +17
Zit je al op die 4 weken?
Badge
Nee
Reputatie 7
Badge +17
Nee
Dan zou ik nog even wachten.
Het komt wel goed, zeker als alle gegevens kloppen.
Badge
Nou, niet helemaal dus. Blijkbaar moet ik interactieve tv afnemen voor dat extra zenderpakket. Dat wordt zeer slecht gecommuniceerd. Als ik echt hard door zoek kom ik uiteindelijk bij de voorwaarden (https://www.ziggo.nl/pdf/voorwaarden/gratis-extras-vz.pdf) en daar vind ik dan inderdaad in een bijzin van artikel 2.2 van de voorwaarden dat ik digitale tv moet hebben.(wat tevens de vraag "is online tv geen digitale tv?" doet rijzen) Erg jammer dat ik dit met zo veel moeite moet uitvinden. Ik zou haast gaan denken dat dit expres zo slecht wordt gecommuniceerd.
Online tv is geen digitale tv @llnhv7l7itgti6
Hier zit namelijk verschil in. Online is via de telefoon, tablet, pc etc.
Digitale televisie kijken kan in Nederland op verschillende manieren. Via de kabel, de ether, de satelliet, DSL en via glasvezel. Digitale televisie, officieel DVB (Digital Video Broadcasting), is niets meer of minder dan een veel efficiëntere doorgave van televisiesignalen dan tot voorheen werd aangeboden. De voorloper van digitale televisie is analoge televisie. Doordat het digitale televisiesignaal op een slimme manier kleine gedeeltes van het beeld weglaat (compressie), kunnen er meer dingen worden aangeboden binnen hetzelfde signaal.

De voorwaarden van de extra's staat niet alleen in de voorwaarden zelf, maar ook via https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/ of https://www.ziggo.nl/vodafone/non-stop/
Natuurlijk hadden mijn collega's van Ziggo en van Vodafone dit ook kunnen mededelen.
Namens VodafoneZiggo mijn excuses hiervoor.
Badge
Dank voor deze voorbeelden. Op https://www.ziggo.nl/vodafone/non-stop/ staat dus nergens dat ik interactieve tv moet hebben. Dat Ziggo verwacht dat ik alle pagina's en de voorwaarden ga doorploegen op zoek naar aanvullende voorwaarden voor een tv-pakket zegt een hoop. Als je overal in koeienletters schreeuwt dat je gratis pakketten krijgt bij vodafone + ziggo moet je niet verbaasd zijn als mensen denken dat je gratis pakketten krijgt bij vodafone + ziggo. Als jullie zouden schreeuwen dat je het krijgt bij interactieve tv van ziggo zou dat een hoop verwarring schelen.
Reputatie 7
Badge +17
We hebben inmiddels contact met elkaar gehad via PM @llnhv7l7itgti6
Volgens Ziggo heb je er recht op. Dus ik duim met je mee en als het goed is heb je binnen nu en 2 tot 3 weken ook de keuze in het zender pakket van Ziggo. Alvast heel veel plezier!
Ik heb begrepen van mijn collega van de Ziggo Community, dat deze voorwaarden inmiddels zijn veranderd.
Ik ga het intern aankaarten zodat dit op de sites en in de voorwaarden wordt aangepast.
Dankjewel voor je feedback hierin!
Badge
Goed om te horen! Petje af aan @Energieboy voor de opvolging en mooi dat er gelijk wat mee gedaan wordt.
Ik zal het topic binnenkort gaan sluiten.
Vanuit ons is de feedback betreft de gegevens op de website doorgezet.
Reputatie 6
Topic gesloten.