Jochems

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Facturen per email / UBL

Beste,

Ik zie er behoorlijk wat oude topics voorbij komen met de vraag of facturen (vodafone en ziggo) als PDF naar mijn email gestuurd kunnen worden. Liever nog, maak een koppeling met Stack, dropbox of GDrive waar ze automatisch in komen te staan. Gratis idee van mij!

Ik heb een zakelijk abonnement en heb iemand die voor mij de administratie doet. Een SMSje met he er staat een nieuwe factuur voor je klaar is misschien leuk voor een particulier die weinig kan met z'n rekening, maar zakelijk gezien gaat dat natuurlijk nergens over. Geef op z'n minst de optie om die melding naar een administratief email adres te kunnen sturen.

Stel dat elk bedrijf dit op de vodafone way zou doen

  • Drukke ondernemer krijgt een sms van bedrijf x
  • Drukke ondernemer moet er aan denken om dit door te geven aan zijn administratie afdeling
  • Administratie afdeling moet dit weer ergens op een losse todo zetten, want geen email...
  • Administratie moet inloggen op persoonelijk omgeving van de drukke ondernemer
  • Administratie moet zoeken waar hij/zij de factuur als pdf kan downloaden
  • Administratie moet deze downloaden, en weer inboeken in boekhoudpakket

Op deze manier ben je toch super omslachtig bezig?

Echt dit moet toch anders kunnen Vodafone. Ik heb begrepen dat dit gedaan wordt ivm phishingmails, maar administratie even instrueren van luister, vodafone wordt automatisch geincasseerd. De PDF die je per email ontvangt hoeft alleen maar ingeboekt te worden. Maak het op z'n minst mogelijk een administratief mail adres in te stellen waarbij er een notificatie is dat er een nieuwe factuur online staat.

Ik las dat het voor (middel) grote bedrijven wel mogelijk is en zelfs de factuur als UBL te ontvangen (hulde! ) Fix dit aub ook voor ZZP/MKB.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jochems
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Deze community is er voor de particuliere klanten. Klanten die elkaar helpen, waar mogelijk is. De vraag die jij hebt is echt veel te zakelijk en door klanten onder elkaar niet te verhelpen en/of antwoord op te geven.

Daarom verwijs ik je het liefst naar de zakelijke pagina van Vodafone (https://www.vodafone.nl/zakelijk/kleinbedrijf/). Daarop staat de mogelijkheid om contact op te nemen met de zakelijk afdeling van Vodafone (in het midden van de pagina staat: Bel mij nu - Chat met ons - Maak een afspraak). Die mensen kunnen je verder helpen en/of antwoord geven op je vraag.

Jammer genoeg kan dit dus niet op deze community, al had ik je graag willen helpen maar ook hier heb ik geen antwoord op. Succes en hoop dat je daar toch iets verder komt dan hier 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jochems
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Deze community is er voor de particuliere klanten. Klanten die elkaar helpen, waar mogelijk is. De vraag die jij hebt is echt veel te zakelijk en door klanten onder elkaar niet te verhelpen en/of antwoord op te geven.

Daarom verwijs ik je het liefst naar de zakelijke pagina van Vodafone (https://www.vodafone.nl/zakelijk/kleinbedrijf/). Daarop staat de mogelijkheid om contact op te nemen met de zakelijk afdeling van Vodafone (in het midden van de pagina staat: Bel mij nu - Chat met ons - Maak een afspraak). Die mensen kunnen je verder helpen en/of antwoord geven op je vraag.

Jammer genoeg kan dit dus niet op deze community, al had ik je graag willen helpen maar ook hier heb ik geen antwoord op. Succes en hoop dat je daar toch iets verder komt dan hier 🙂
Jochems
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Voor de zakelijke gebruikers die met hetzelfde worstelen. Ik heb net even telefonisch contact gehad met de zakelijke vodafone afdeling en kennelijk kunnen zij het wel handmatig instellen 🙂
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
TOP, fijn dat het dan zo toch is geregeld 🙂
Veel plezier in ieder geval!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic