iomanagement

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Facturen per post

Hoewel ik in MyVodafone heb ingesteld alleen rekeningen online te willen ontvangen krijg ik sinds jaar en dag toch maandelijks een factuur per brief in de brievenbus. Is dat niet een beetje zonde van het papier? Ik doe inmiddels alles digitaal, dus de papieren facturen die nu binnen komen per brievenbus gaan direct door de shredder.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi iomanagement
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vreemd dat als je online aangeeft dat je alles per mail wenst te ontvangen, toch nog facturen per post krijgt. Daarom kan je het best even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of anders een chat te starten. Deze mensen kunnen je helpen door je factuur te stoppen.

Eventueel kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Ook daar zitten mensen voor je klaar om je te helpen. Via de Community is het jammer genoeg niet mogelijk.

Succes en dan komt het vast wel goed en helpen we weer een stukje mee aan het milieu.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi iomanagement
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vreemd dat als je online aangeeft dat je alles per mail wenst te ontvangen, toch nog facturen per post krijgt. Daarom kan je het best even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of anders een chat te starten. Deze mensen kunnen je helpen door je factuur te stoppen.

Eventueel kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Ook daar zitten mensen voor je klaar om je te helpen. Via de Community is het jammer genoeg niet mogelijk.

Succes en dan komt het vast wel goed en helpen we weer een stukje mee aan het milieu.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het gelukt om de optie facturen per post uit te zetten iomanagement?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic