ApZeAtHome

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedenmiddag ik heb nu al twee maanden gemaild met jullie en nu zie ik dat het toch weer van de rekening is af gehaald en niet is verrekend wordt er nu erg moe van
gr ab
graag per direct terug decaleren en zeker niet tot vlg maand wachten.

*moderator edit: afbeeldingen verwijderd ivm privégegevens*
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ApZeAtHome
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Uiteraard is dit heel vervelend en zeker als je er zelf achteraan moet. Echter, hier helpen klanten elkaar en kunnen wij als klanten niet in het systeem om je te helpen. Het beste voor dit soort dingen kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen, of wat je hebt gedaan, door de chat te starten.

Eventueel kan je ook nog een bericht sturen via Facebook of Twitter. Stuur dan wel een privé berichtje! Ik zal even een moderator vragen om je plaatjes weg te halen omdat je nummer er staat en iedereen kan nu met je mee kijken. Dus voor een volgende keer, geen privé gegevens melden, de Community is voor iedereen te lezen.

Succes in ieder geval en ik hoop dat ze je nu een keer goed helpen en dat je er niet meer achteraan hoeft.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ApZeAtHome
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Uiteraard is dit heel vervelend en zeker als je er zelf achteraan moet. Echter, hier helpen klanten elkaar en kunnen wij als klanten niet in het systeem om je te helpen. Het beste voor dit soort dingen kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen, of wat je hebt gedaan, door de chat te starten.

Eventueel kan je ook nog een bericht sturen via Facebook of Twitter. Stuur dan wel een privé berichtje! Ik zal even een moderator vragen om je plaatjes weg te halen omdat je nummer er staat en iedereen kan nu met je mee kijken. Dus voor een volgende keer, geen privé gegevens melden, de Community is voor iedereen te lezen.

Succes in ieder geval en ik hoop dat ze je nu een keer goed helpen en dat je er niet meer achteraan hoeft.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Ik heb de afbeeldingen in je post verwijderd ApZeAtHome. Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice of kunnen we via de Community nog iets voor je betekenen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic