Pjoter

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

factuur en korting

Hallo, ik ben al heel lang een abonnement van ziggo en heb een vodafone mobiel start L abonnement.
Waarom heb ik nooit korting gekregen omdat ik bij beide een abonnement heb?
Ik verneem het graag hoe op te lossen.
Gr. Piet
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Via privebericht heb ik uitleg gegeven over de data Blox en het uitzetten van de data Blox. De kosten waren onterecht. Ik heb de kosten voor Pjoter gecrediteerd.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Pjoter

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven.

Zie voor alle voorwaarden: http://voda.fo/ne/khac1. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.
Zodra de extra's worden aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd. Je ziet in My Vodafone de dubbele data vanaf dat moment erbij staan en op je factuur evt. de €5,00 korting (€5,00 korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten) of €2,50 korting ( €2,50 korting: Start En Red Together abonnement na Maart 2019).

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo. Je kunt dan ook kiezen uit:
•Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
•Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
•Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Heb je beide op exact dezelfde adressen staan en voldoe je aan de voorwaarden?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Was de informatie van Steven duidelijk voor jou Pjoter ?
Pjoter
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Sharon, neen het is mij niet duidelijk. Ik ben al jarenlang lid/abonnement bij ziggo en vodafone, heb nooit enige korting gekregen op mijn mobiel abonnement. Jullie zeggen vanaf april?
Mijn nieuwe vodafone abonnement is mei 2019 ingegaan.
Niets vernomen/geen terugkoppeling van enige synchronisatie tussen vodafone/ziggo.
Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Pjoter
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi Pjoter

Ik heb je een privebericht gestuurd.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Inmiddels heb ik je een reactie teruggestuurd Pjoter
Ik heb een onderzoek aangemaakt in verband met €2,50 korting.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Via privebericht heb ik uitleg gegeven over de data Blox en het uitzetten van de data Blox. De kosten waren onterecht. Ik heb de kosten voor Pjoter gecrediteerd.
Pjoter
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone zal dit oppakken en onderzoeken, er is een onderzoek gestart. Dit gaan ze ook terugkoppelen naar mij, ik wacht af maar ben wel benieuwd naar de reactie. Wordt vervolgd.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Zodra je een antwoord krijgt, horen wij het graag Pjoter.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
We ontvangen graag nog een statusupdate hierover Pjoter. Mocht deze niet meer komen, wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Pjoter
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het zou geregeld moeten zijn maar ik heb dit nog niet kunnen zien op de fatuur van augustus, dit was nog het zelfde bedrag. Ik wacht dus de factuur van september af.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb even je nummer bekeken en ik zie dat de korting is toegevoegd sinds gisteren Pjoter.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic