Rodney den broe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Fout in abonnement.

Beste,

ik mailde u vorige week al maar helaas nog steeds geen reactie mogen ontvangen. Via het nummer wat in de handleiding staat bent u ook niet te bereiken, ik hoop hier graag zsm ontspoord te krijgen. Dit is al nieuw Vodafone lid geen goede start.

Vorige week is het toestel binnen gekomen en heb daarna het contract bekeken en daar staan een paar dingen in die anders zijn verteld toen ik dit abonnement afsloot. Ordernummer: 293298176.

Er staat een eenmalige inschrijfkoste van €25,00. Deze zou ik niet hoeven betalen, echter staat deze er wel op.

Ook staat er dat m’n totale maandlast €58 zou zijn, maar er is met mij €50 besproken.

Ik kreeg tevens een bericht dat op 20 maart mijn nummer over word gezet en het abonnement in gaat, echter eindigt mijn oude abonnement op 18 maart. Ben ik dan 2 dagen niet bereikbaar?

Kunt u mij hier wat duidelijkheid over verschaffen.

Ik hoor het graag van u.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Rodney den broeder

Welkom op de Community!

Zodra je nummer overkomt van je provider naar ons toe, zal het abonnement actief gaan. Als het goed is ga je ook een sms daarover ontvangen.
Tot die tijd ben je bereikbaar op je mobiele nummer bij je oude provider.

Je geeft aan dat je de aansluitkosten niet hoef te betalen. Vanuit hier heb ik niet de mogelijkheid om in de systemen te controleren of deze ook berekend worden.
Kun je ons hierover een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken mijn directe collega's met je mee.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Rodney den broeder

Welkom op de Community!

Zodra je nummer overkomt van je provider naar ons toe, zal het abonnement actief gaan. Als het goed is ga je ook een sms daarover ontvangen.
Tot die tijd ben je bereikbaar op je mobiele nummer bij je oude provider.

Je geeft aan dat je de aansluitkosten niet hoef te betalen. Vanuit hier heb ik niet de mogelijkheid om in de systemen te controleren of deze ook berekend worden.
Kun je ons hierover een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken mijn directe collega's met je mee.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's Rodney den broeder?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic