verm1328

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

fout in jullie systeem met de bestelling, daar is de klant de dupe van.......

contract en telefoon besteld. telefoon ontvangen verkeerde toegestuurd gekregen.
dit op tijd doorgegeven aan jullie. dus telefoon niet aangenomen door bezorgen direct retour.alles netjes afgehandel
dacht ik dus maar nee. nieuwe telefoon en contract moet eerst opgenomen worden en dan pas kan de goede telefoon mijn kant op. eum nee meneer er is een fout in het systeem.kunnen u niet helpen u moet 10 dagen wachten voordat we opnieuw een order kunnen aanmaken.
nu al div keren gebeld maar steeds zelfde verhaal erg vervelend maar wij kunnen nietst voor u doen er is een case aangemaakt voor u....god dammmmm wil alleen maar een nieuwe telefoon met contract verlenging das al.

gaan maar eff verder internet afzoeken wie me wel direct een telefoon met contract kan leveren.
wellicht hebben ze ook een beter systeem in huis dan vodafoon……..
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi verm1328
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is natuurlijk nooit leuk om mee te moeten maken en zeker niet als je ook nog eens, voor jezelf, op tijd hebt doorgegeven dat het allemaal niet klopte. Wat er allemaal fout gaat in het systeem van Vodafone kan ik natuurlijk niet inzien maar er gaat altijd wel een tijd overheen om een toestel terug te krijgen, opnieuw in te boeken, je contract te ontbinden en dan weer opnieuw een nieuw contract te nemen met toestel. Of daar zoveel dagen overheen gaan, dat kan ik eigenlijk niet zeggen en moet ook eerlijk zeggen dat het best lang duurt.

Het vervelende is dat je al meerdere mensen van de klantenservice van Vodafone hebt besproken en die zeggen allemaal hetzelfde. Ik ben een klant bij Vodafone en kan niet in het systeem kijken wat er aan de hand is. Dit is een klanten helpt klanten community en daarom voor mij, en alle andere klanten, niet mogelijk om je daarmee te helpen. Ik kan je wel adviseren om contact op te nemen met Vodafone via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen misschien iets verder in het systeem kijken en misschien je iets meer adviezen geven en/of misschien wel helpen dat het allemaal wat sneller gaat. Het zou toch jammer zijn dat je nu naar een andere provider gaat terwijl het misschien opgelost kan worden.

Probeer eens met die mensen in contact te komen. Mocht het nu niet lukken om via Facebook of Twitter te chatten met Vodafone, probeer dan een chat te starten met een webcare medewerker. Wie weet lukt het via weg om iets voor je te doen. Je kunt het natuurlijk altijd proberen :blush:

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi verm1328
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is natuurlijk nooit leuk om mee te moeten maken en zeker niet als je ook nog eens, voor jezelf, op tijd hebt doorgegeven dat het allemaal niet klopte. Wat er allemaal fout gaat in het systeem van Vodafone kan ik natuurlijk niet inzien maar er gaat altijd wel een tijd overheen om een toestel terug te krijgen, opnieuw in te boeken, je contract te ontbinden en dan weer opnieuw een nieuw contract te nemen met toestel. Of daar zoveel dagen overheen gaan, dat kan ik eigenlijk niet zeggen en moet ook eerlijk zeggen dat het best lang duurt.

Het vervelende is dat je al meerdere mensen van de klantenservice van Vodafone hebt besproken en die zeggen allemaal hetzelfde. Ik ben een klant bij Vodafone en kan niet in het systeem kijken wat er aan de hand is. Dit is een klanten helpt klanten community en daarom voor mij, en alle andere klanten, niet mogelijk om je daarmee te helpen. Ik kan je wel adviseren om contact op te nemen met Vodafone via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen misschien iets verder in het systeem kijken en misschien je iets meer adviezen geven en/of misschien wel helpen dat het allemaal wat sneller gaat. Het zou toch jammer zijn dat je nu naar een andere provider gaat terwijl het misschien opgelost kan worden.

Probeer eens met die mensen in contact te komen. Mocht het nu niet lukken om via Facebook of Twitter te chatten met Vodafone, probeer dan een chat te starten met een webcare medewerker. Wie weet lukt het via weg om iets voor je te doen. Je kunt het natuurlijk altijd proberen :blush:

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
verm1328
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bedankt voor je reactie,
echter heb ik alle optie,s al een keer bewandeld die je aangeeft de chat zelfs meerdere keren.
maar daar kom ik helemaal niet mee verder want op een gegeven moment kunnen zij verder niet in het systeem kijken
en dus zeggen ze je moet 0800....optie 3 bellen die kunnen u verder helpen. Hellaas daar ook hetzelfde antwoord.
afwachten totdat de case die ze hebben aangemaakt afgehandeld hebben en rustig afwachten want we gaan u mailen als er nieuws is.. en ja bij mijn case standaard antwoord er is iets fout gegaan in het systeem het staat vast dus ik kan er niets aan veranderen. Dus kort wordt de case niet opgelost dan kan ik wachten zo lang als ik wil maar dan komt er ook geen mail.
en dan vinden ze t gek als je om de dag bel.
maar goed de standaard antwoorden worden ook steeds korter. Vandaag was het nog nee meneer hij staat nog steeds op in behandeling wacht de mail maar af ?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Heel erg vervelend en ik hoop natuurlijk dat ze het dan snel oplossen. Hou ons op de hoogte. Succes in ieder geval.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je ondertussen wellicht een statusupdate voor ons @verm1328?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic