Beantwoord

Foutmelding bij entertainment


  • Gedreven Ontdekker
  • 7 reacties
Als ik in de app op de knop entertainment klik krijg ik een foutmelding. Mijn geklaag hierover bij de klantenservice heeft niks opgeleverd. Er is al heel vaak een nieuwe case voor aangemaakt maar van de laatste heb ik nooit met wat gehoord en eigenlijk heb ik de moed opgegeven. Maar wie weet kom ik hier in het Forum verder. Herkent iemand dit probleem? De foutmelding is; sorry, er is iets foutgegaan, probeer het later nog eens...
icon

Beste antwoord door Mur 2 mei 2019, 07:57

Omdat het een relatief onbelangrijke fout is heb ik niet zo'n zin om weer dat hele verhaald te vertellen aan de klantenservice. Het kost simpelweg veel tijd.

Bedankt dat je het nog even vraagt

Groet Groet Myrna

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Mur
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Gek dat jij een knop hebt met entertainment erop. Ik heb hier twee verschillende toestellen met de My Vodafone App en in geen van deze twee krijg ik een entertainment knop te zien. Heb je wel de laatste My Vodafone versie? Delete anders de app en installeer deze opnieuw, daarnaast mag je eens de cash legen van de app. Speelt het probleem dan nog?

Blijf je de foutmelding krijgen dan zit er toch niets anders op dan via de App een Feedback te geven, dit kan op elke pagina door op het ? (vraagtegen) te klikken (overigens, bij mij staat er geen vraagtegen meer maar 24/7 wolkje). En geef daar je feedback over de app.

Via de community kunnen we niet zoveel doen want dit is een klanten helpt klanten community en hebben geen inzicht. Je hebt de juiste weg gekozen voor je melding (via een case) maar deze moeten ze natuurlijk eerst uitzoeken voor ze er antwoord op kunnen geven.

Hier kan ik in ieder geval geen entertainment knop vinden :(
Fijne Paasdagen! 🙂
Dankjewel voor je snelle reactie!

Entertainment zit onder het kopje producten. Dat was in de oude App al zo en nu nog steeds. Feedback heb ik al heel vaak gegeven en de laatste case was al vorig jaar....dus in de klantenservice heb ik op dit punt geen vertrouwen. Daarom deze poging.

Fijne paasdagen!
Reputatie 7
Badge +17
Ik heb even gekeken en hier krijg ik hem wel gewoon door.
Gek zeg, dat het bij jou dan niet werkt.

Alternatief is deze url: https://offers.vodafone.com/nl
Dit is het scherm wat ik krijg als ik op jouw link klik;

Reputatie 7
Badge +17
Heel vreemd want ik krijg wel gewoon die pagina te zien.
wis je koekjes eens en probeer het uit via WiFi en 4G, kijken of er dan een verschil is.
Reputatie 5
Hoi @Mur

Vervelend dat het niet naar behoren werkt! Ik kan uit je reacties niet echt opmaken of je de tips van Energieboy hebt geprobeerd. De app eens helemaal verwijderen en opnieuw installeren en cookies verwijderen zijn wel essentieel om de app goed te laten werken.
Ik hoor het graag!
Heb je nog een update voor ons?
Ik heb na de update van de app nog een keer cookies verwijderd, app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Helaas zonder succes. Bij mijn man werkt het ook gewoon. Is dit niet gek?

Bedankt voor het meedenken
Reputatie 7
Badge +17
Zou het misschien niet aan de app kunnen liggen. Wat voor een toestel heb jij en wat voor een toestel heeft je man? Lees namelijk dat er meer mensen zijn met My Vodafone app problemen en die hebben allemaal een iPhone 6 of 8. Ik zelf heb geen problemen met mijn iPhone, heb een X.

Misschien dat je daar nog info over kan achter laten, dan kan Vodafone zien waar het aan ligt misschien?
Ik heb een Samsung Galaxy S7, en mijn man een Iphone 8..
Reputatie 7
Badge +17
Oh, nu is het helemaal vreemd. Het zou juist bij een aantal iPhone 8 toestellen niet werken.
Ik denk dat er iets mis is gegaan met de update van de app en ik hoop dat Vodafone daar snel achter komt. Je hebt alles al gedaan om het op te lossen maar geen resultaat.

We zullen dan toch op een moderator moeten wachten om te zien wat die er van zegt.
Ik raad aan om een onderzoek aan te maken via de klantenservice zodat dit onderzocht kan worden @Mur
Reputatie 5
Heb je een melding gemaakt bij de klantenservice @Mur ?
Ik hwb meerdere keren contact gehad met de klantenservice van Vodafone, er zijn verschillende cases aangemaakt waar ik vervolgens steeds achteraan moest bellen omdat ik maar niks hoorde. Ik denk dat er wel 4 cases openstaan over deze zaak. Ik heb al extra MB's data en later een bloemetje gekregen als excuus maar geen oplossing of reactie op de laatste melding. Ik heb het dus een beetje opgegeven.

Vandaar deze poging op het forum.

Groet, Mur
Normaal gesproken zou je wel een terugkoppeling moeten krijgen. Indien een onderzoek open staat kun je dit terug zien via onze website.
Kun je anders eens https://offers.vodafone.com/nl/ via een andere browser eens openen? Mag ook eventueel via een PC of laptop en dan inloggen met je 06 nummer.
Is dit wel gelukt @Mur?
Helaas Steven, ik heb net een andere zaak met Vodafone afgesloten over een afgesproken abonnementsprijs. Tijdens dat conta heb via Twitter gevraagd hoe het net mijn oude casus staat maar er staat geen casus meer op mijn naam.
Omdat het een relatief onbelangrijke fout is heb ik niet zo'n zin om weer dat hele verhaald te vertellen aan de klantenservice. Het kost simpelweg veel tijd.

Bedankt dat je het nog even vraagt

Groet Groet Myrna
Oke, dan zal ik het topic in dit geval sluiten.