Mur

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Foutmelding bij entertainment

Als ik in de app op de knop entertainment klik krijg ik een foutmelding. Mijn geklaag hierover bij de klantenservice heeft niks opgeleverd. Er is al heel vaak een nieuwe case voor aangemaakt maar van de laatste heb ik nooit met wat gehoord en eigenlijk heb ik de moed opgegeven. Maar wie weet kom ik hier in het Forum verder. Herkent iemand dit probleem? De foutmelding is; sorry, er is iets foutgegaan, probeer het later nog eens...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mur
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Omdat het een relatief onbelangrijke fout is heb ik niet zo'n zin om weer dat hele verhaald te vertellen aan de klantenservice. Het kost simpelweg veel tijd.

Bedankt dat je het nog even vraagt

Groet Groet Myrna

Bekijk in context

19 Reacties 19
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Mur
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Gek dat jij een knop hebt met entertainment erop. Ik heb hier twee verschillende toestellen met de My Vodafone App en in geen van deze twee krijg ik een entertainment knop te zien. Heb je wel de laatste My Vodafone versie? Delete anders de app en installeer deze opnieuw, daarnaast mag je eens de cash legen van de app. Speelt het probleem dan nog?

Blijf je de foutmelding krijgen dan zit er toch niets anders op dan via de App een Feedback te geven, dit kan op elke pagina door op het ? (vraagtegen) te klikken (overigens, bij mij staat er geen vraagtegen meer maar 24/7 wolkje). En geef daar je feedback over de app.

Via de community kunnen we niet zoveel doen want dit is een klanten helpt klanten community en hebben geen inzicht. Je hebt de juiste weg gekozen voor je melding (via een case) maar deze moeten ze natuurlijk eerst uitzoeken voor ze er antwoord op kunnen geven.

Hier kan ik in ieder geval geen entertainment knop vinden 😞
Fijne Paasdagen! 🙂
Mur
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel voor je snelle reactie!

Entertainment zit onder het kopje producten. Dat was in de oude App al zo en nu nog steeds. Feedback heb ik al heel vaak gegeven en de laatste case was al vorig jaar....dus in de klantenservice heb ik op dit punt geen vertrouwen. Daarom deze poging.

Fijne paasdagen!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Ik heb even gekeken en hier krijg ik hem wel gewoon door.
Gek zeg, dat het bij jou dan niet werkt.

Alternatief is deze url: https://offers.vodafone.com/nl
Mur
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dit is het scherm wat ik krijg als ik op jouw link klik;
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Heel vreemd want ik krijg wel gewoon die pagina te zien.
wis je koekjes eens en probeer het uit via WiFi en 4G, kijken of er dan een verschil is.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Mur

Vervelend dat het niet naar behoren werkt! Ik kan uit je reacties niet echt opmaken of je de tips van Energieboy hebt geprobeerd. De app eens helemaal verwijderen en opnieuw installeren en cookies verwijderen zijn wel essentieel om de app goed te laten werken.
Ik hoor het graag!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog een update voor ons?
Mur
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb na de update van de app nog een keer cookies verwijderd, app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Helaas zonder succes. Bij mijn man werkt het ook gewoon. Is dit niet gek?

Bedankt voor het meedenken
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Zou het misschien niet aan de app kunnen liggen. Wat voor een toestel heb jij en wat voor een toestel heeft je man? Lees namelijk dat er meer mensen zijn met My Vodafone app problemen en die hebben allemaal een iPhone 6 of 8. Ik zelf heb geen problemen met mijn iPhone, heb een X.

Misschien dat je daar nog info over kan achter laten, dan kan Vodafone zien waar het aan ligt misschien?
Mur
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een Samsung Galaxy S7, en mijn man een Iphone 8..
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Oh, nu is het helemaal vreemd. Het zou juist bij een aantal iPhone 8 toestellen niet werken.
Ik denk dat er iets mis is gegaan met de update van de app en ik hoop dat Vodafone daar snel achter komt. Je hebt alles al gedaan om het op te lossen maar geen resultaat.

We zullen dan toch op een moderator moeten wachten om te zien wat die er van zegt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik raad aan om een onderzoek aan te maken via de klantenservice zodat dit onderzocht kan worden Mur
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je een melding gemaakt bij de klantenservice Mur ?
Mur
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik hwb meerdere keren contact gehad met de klantenservice van Vodafone, er zijn verschillende cases aangemaakt waar ik vervolgens steeds achteraan moest bellen omdat ik maar niks hoorde. Ik denk dat er wel 4 cases openstaan over deze zaak. Ik heb al extra MB's data en later een bloemetje gekregen als excuus maar geen oplossing of reactie op de laatste melding. Ik heb het dus een beetje opgegeven.

Vandaar deze poging op het forum.

Groet, Mur
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Normaal gesproken zou je wel een terugkoppeling moeten krijgen. Indien een onderzoek open staat kun je dit terug zien via onze website.
Kun je anders eens https://offers.vodafone.com/nl/ via een andere browser eens openen? Mag ook eventueel via een PC of laptop en dan inloggen met je 06 nummer.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is dit wel gelukt Mur?
Mur
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Helaas Steven, ik heb net een andere zaak met Vodafone afgesloten over een afgesproken abonnementsprijs. Tijdens dat conta heb via Twitter gevraagd hoe het net mijn oude casus staat maar er staat geen casus meer op mijn naam.
Mur
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Omdat het een relatief onbelangrijke fout is heb ik niet zo'n zin om weer dat hele verhaald te vertellen aan de klantenservice. Het kost simpelweg veel tijd.

Bedankt dat je het nog even vraagt

Groet Groet Myrna
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Oke, dan zal ik het topic in dit geval sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic