Mauricev

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutmelding bij het versturen van een sms

Ik heb in mijn 1GB bundel onbeperkt sms maar nu geeft vodafone aan dat ik niet meer kan sms terwijl ik hem nog niet hoef te verlenge
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hi Mauricev
Is een beetje onduidelijk en weet eigenlijk niet wat een smsje nu met contract verlenging te maken heeft. Maar staat je SMS uitgaande nummer wel goed? Even kijken onder instellingen en dan onder mobiel (netwerk) en daar kan je vast een kopje vinden met SMS nummer. Je moet daar namelijk een uitgaande SMS centrale nummer hebben staan van Vodafone. Het nummer dat daar moet staan is +316540881000

Misschien dat dit het probleem is en anders graag even de foutmelding doorgeven, zoals Steven al aangaf.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Mauricev

Welkom op de Community!
Welke foutmelding krijg je precies bij het versturen bij een sms (naar een mobiel nummer)?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hi Mauricev
Is een beetje onduidelijk en weet eigenlijk niet wat een smsje nu met contract verlenging te maken heeft. Maar staat je SMS uitgaande nummer wel goed? Even kijken onder instellingen en dan onder mobiel (netwerk) en daar kan je vast een kopje vinden met SMS nummer. Je moet daar namelijk een uitgaande SMS centrale nummer hebben staan van Vodafone. Het nummer dat daar moet staan is +316540881000

Misschien dat dit het probleem is en anders graag even de foutmelding doorgeven, zoals Steven al aangaf.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
@Mauricev,

Mochten we geen aanvullende uitleg van je ontvangen, wordt dit topic gesloten. Graag ontvangen we nog een reactie van jou.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic