Snoey

Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Foutmelding knop Entertainment

Waarom zie ik dagen lang: Sorry er is een onverwachte fout opgetreden.
als ik de button "entertainment gebruik?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Vreemd zeg, bij mij gaat het wel goed.
In de app kan je ook een chat starten met een medewerker van Vodafone en aan hun even vragen wat er aan de hand is. Je kan ook, dat zou ik er gelijk bij doen, op die entertainment pagina gaan staan, waar je de fout ziet, en dan op het grote vraagteken te klikken en dan feedback. Een foto van die pagina kan je dan sturen maar de juiste afdeling en die kunnen voor je kijken wat er aan de hand is en nemen dan contact met je op. Zet in je bericht aan hun wat het probleem is en dat je graag contact wenst om te weten wanneer het over is.

Dat is op dit moment het beste om te doen.
Mocht er een moderator langs komen dan kan die het misschien ook melden bij de juiste afdeling. Heb je er alles aan gedaan en dan komt het zeker wel weer goed.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Snoey
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Kan je wat meer info verstrekken?
Waar zie je die button? Op een telefoon, elke dan?
Snoey
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
As ik in de My Vodafone app naar producten ga... en da naar entertainment aan klik krijg ik deze melding (foto 1).
ik dan op sluiten, dan komt de volgende foto..
ik dan naar Startpagina gaan... komt de 1e foto weer.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Haal de plaatjes maar weg.
Je nummer is erop te zien! En deze Community is voor iedereen te bekijken.
Of je moet even je nummer erop verwijderen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Vreemd zeg, bij mij gaat het wel goed.
In de app kan je ook een chat starten met een medewerker van Vodafone en aan hun even vragen wat er aan de hand is. Je kan ook, dat zou ik er gelijk bij doen, op die entertainment pagina gaan staan, waar je de fout ziet, en dan op het grote vraagteken te klikken en dan feedback. Een foto van die pagina kan je dan sturen maar de juiste afdeling en die kunnen voor je kijken wat er aan de hand is en nemen dan contact met je op. Zet in je bericht aan hun wat het probleem is en dat je graag contact wenst om te weten wanneer het over is.

Dat is op dit moment het beste om te doen.
Mocht er een moderator langs komen dan kan die het misschien ook melden bij de juiste afdeling. Heb je er alles aan gedaan en dan komt het zeker wel weer goed.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
**overbodig bericht, je hebt al gedaan** :blush:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je kunt het ook eventueel proberen via de website. Daarnaast mag je eens de cashe legen van de app of deze eventueel verwijderen en opnieuw installeren. Speelt het dan nog?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic