Yasmine

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

friends&family redtogether korting klopt niet

Op de directsales website staat dat je 6 euro friends and family korting krijgt, maar via de telefoon (enige manier om dat abonnement af te sluiten) kunnen ze maar 4 euro korting geven (3 euro voor red together en 1 euro voor red together extra). Telefonisch kan ik hier geen ticket voor maken. Wat nu?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Yasmine,

Ik begrijp je frustratie, echter, via het forum kan ik dit ook niet voor je regelen. Ik heb geen inzicht of rechten om kortingen op sales te verhogen/toe te passen. Wat hier precies mis is gegaan kan ik dan ook niet voor je verklaren. Hiervoor zul je echt contact op moeten nemen met de betreffende afdeling. Uit je laatste reactie maak ik echter op dat je je abonnement ondertussen geannuleerd hebt. Jammer om te horen. Het spijt me oprecht dat er hier zoveel is misgegaan, wellicht krijgen we ergens in de toekomst toch nog een nieuwe kans van je.

Bekijk in context

16 Reacties 16
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Hoi Yasmine
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Waarom kan je niet gewoon via een browser bestellen? Dat moet toch ook lukken? Het vervelende is dat dit een klanten helpen klanten community is en er nu niemand van Vodafone hier is om je te helpen.

Je kan het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Ik verwacht dat het allemaal verwerkt moet worden en dat ze misschien morgen meer kunnen melden, als je belt. Anders wachten op een moderator, maar die is er hier niet elke dag.
Yasmine
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,

Ik ben al sinds 5 september bezig. Niemand bij Vodafone kan mij helpen. Hopelijk heeft iemand hier al antwoord weten te krijgen en kan mij verder helpen.

Via de browser bestellen kan niet bij directsales. Alleen telefonisch.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Dan zal je moeten wachten op een moderator.
Zal Sharon er eens bij roepen, misschien dat die iets kan doen. Weer niet of ze het weekend werkt.

Eventueel, je kan het altijd proberen, zou je een privé bericht kunnen schrijven aan Vodafone Facebook of Twitter.

Het blijft altijd erg vervelend. Zeker als je niet de juiste mensen kan spreken. Ben het met je eens dat dit bij Vodafone wel een stuk beter mag!
Yasmine
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb vandaag weer gebeld. Gisteren zeiden ze dat het systeem plat lag en dat er geen ticket kon worden aangemaakt. Vandaag zeggen ze dat ze geen ticket kunnen aanmaken. Ik kan alleen een klacht indienen. Er is dus geen consensus onder de medewerkers.

Telefonisch krijg je maar 4 euro korting. Op de website staat dat je 6 euro korting krijgt. Red together extra is alleen telefonisch aan te sluiten. Aan de telefoon zeggen ze zelf dat ze alleen 3 euro korting kunnen geven voor red together en 1 euro voor redtogether extra. Dit komt dus niet overeen met de website. Als iemand hier raad mee heeft hoor ik het graag.
Yasmine
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nou ik heb gebruik gemaakt van mijn herroepingsrecht. Klantenservice is ver te zoeken en ze liegen op de website. Het is dat mijn vader het red together abonnement al had. Wilde het goedkoper maken voor hem, maar niet als ik dan bij een vlut provider moet. Hij blij met zijn 60gb en ik blij met de service van Tele2.

Vodafone klantenservice wilt zo snel mogelijk van klanten af. Als je hun confronteert met hun website ben je geen goede klant. Prima, dan maar geen klant.

Let a.u.b. op, als je wel rekent op 6 euro friends and family korting, dan krijg je het niet.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Erg vervelend.... Ik kan daar niets over zeggen want ik werk niet bij Vodafone.
We zullen dan toch even moeten wachten op Sharon, die is werkzaam bij Vodafone en misschien dat die nog even met je mee kan kijken. Maar wat je zegt, het klopt natuurlijk niet.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Yasmine,

Ik begrijp je frustratie, echter, via het forum kan ik dit ook niet voor je regelen. Ik heb geen inzicht of rechten om kortingen op sales te verhogen/toe te passen. Wat hier precies mis is gegaan kan ik dan ook niet voor je verklaren. Hiervoor zul je echt contact op moeten nemen met de betreffende afdeling. Uit je laatste reactie maak ik echter op dat je je abonnement ondertussen geannuleerd hebt. Jammer om te horen. Het spijt me oprecht dat er hier zoveel is misgegaan, wellicht krijgen we ergens in de toekomst toch nog een nieuwe kans van je.
Yasmine
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sharon we hebben inderdaad telefonisch geannuleerd maar nog steeds geen bevestiging gekregen. Ik heb zojuist gebeld en nu opeens mag ik niet meer gegevens inzien terwijl ik alle informatie heb en het mijn nummer is waar we het over hebben. Ik bel ook gewoon met dat nummer. Er is dus echt iets mis met jullie klantenservice. Ze doen er echt alles aan om je te strikken...

Ook als we contact opnemen met de afdeling mogen we geen ticket aanmaken. Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Stond het abonnement op jouw naam? Of op naam van je vader?
Wanneer het abonnement niet op jouw naam stond, is dat de reden waarom je geen informatie kunt opvragen. Enkel de contactpersoon van het abonnement is hiertoe gerechtigd. Dit in verband met de privacy-wet. Stel je voor dat iedereen maar wijzigingen kan aanbrengen in jouw abonnement, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik wil wel even voor je kijken of ik een annulering van je abonnement kan zien. Maar dat kan dus alleen als je het abonnement op jouw naam stond. Stuur me in dat geval dan je volledige naam, adres, postcode, mobiele nummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer via een privébericht. Dan kijk ik met je mee.
Yasmine
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sharon de annulering is bevestigd. Nu kijken of Vodafone hun website aanpast want er klopt dus niets van die 6 euro friends and family korting.
Yasmine
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sharon Energieboy nou ze hebben de website veranderd. Het klopt nu wel. Blijkt dat ze dus alleen een slechte klantenservice hebben en geen leugens verkopen online. Opluchting?

Vind het toch raar dat er nooit een ticket is aangemaakt en dat ik opeens ook geen tweede ticket kon aanmaken.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Toch wel fijn dat het is opgelost en jammer dat het zo heeft moeten gaan.
Maar toch bedankt 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
In ieder geval wel goed dat de website nu geüpdate is met de juiste informatie Yasmine. Dank daarvoor en nogmaals excuses voor de gang van zaken.
Yasmine
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sharon vind het echt niet kunnen dat er nooit contact met mij is opgenomen hierover. Ik heb zeker wel 20 keer gebeld en dus 20 verschillende medewerkers gesproken... heel attent je bericht maar veel heb ik er niet aan. Omdat ik niet normaal geholpen ben, heb ik dus mijn abonnement moeten annuleren.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Ik ben het met je eens Yasmine, en ik begrijp dat je hier niet veel aan hebt. Ik kan er helaas ook geen verschil meer in maken aangezien je hebt abonnement hebt moeten annuleren 😞
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic