Akin S

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy buds claimen

Ik had een vraagje over het claimen van de Galaxy Buds, Ik heb namelijk alle gegevens ingevoerd en zou een bevestiging mail van Samsung krijgen, maar heb nog niks gekregen (staat ook niet in spambox etc). Dus weet ik ook niet of ik de Galaxy Buds nou wel of niet geclaimd heb en hoelang duurt het gemiddelde levering van de Galaxy Buds?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi,
Welkom beide ook deze topic.


Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief) of per e-mail via samsungmobile@consumercare.info

Succes!

Bekijk in context

4 Reacties 4
DopeSniffer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook alles ingevuld en ik zou ook een bevestugingsmail krijgen maar heb ook nog geen gehad, en kan niet meer opnieuw invullen omdat code al gebruikt is hopelijk is het gelukt.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi,
Welkom beide ook deze topic.


Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief) of per e-mail via samsungmobile@consumercare.info

Succes!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Het topic op https://forum.vodafone.nl/samsung-16/gratis-ear-buds-voor-samsung-galaxy-s10-298450 bestond hier al eerder over. Dit topic is dus dubbel. Gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic