Sandor Hövel

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Galaxy buds kapot

Hoi,
Ik weet niet of het hier geplaatst mag worden, mocht het niet mogen, verwijder hem dan maar.
Ik heb bij Bol.com 28-03-19 de GALAXY Buds aangeschaft i.c.m m'n Note9. In mei ging het rechteroortje toen kapot, die is toen omgewisseld bij Samsung voor een nieuwe, want had hem ook aangemeld via de Samsung Express Service.
Nu is het eind juli, en weer hetzelfde defect. Ik heb al met de klantenservice van Samsung gebeld, en ze verklaren me min of meer voor gek dat ik ervoor durfde te bellen, omdat ik nu eerst die reparatie moet afwachten volgens hen.
Maar wat kan ik evt doen dat ik een fatsoenlijke oplossing krijg, voor oortjes van 150 euro, ben niet van plan elke 2 maanden te laten repareren.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi Sandor Hövel

Aangezien je de oortjes bij Samsung hebt gekocht, mag je deze vraag bij Samsung stellen. Dit is niet iets voor op onze Community. Daarnaast wil ik je verzoeken om titels van topics niet met CAPS LOCK te typen.
Ik zal het topic dan ook sluiten.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Sandor Hövel
Wat vervelend, zeker als het direct na omwisseling nog eens gebeurd. Je hebt altijd 1 jaar fabrieksgarantie, soms zelfs 2 jaar. Dus ze moeten je daar gewoon serieus nemen als jij nu alweer terug komt met de oortjes.

Ik ken hun algemene voorwaarden niet, maar het kan goed zijn dat ze een euvel na 1x niet direct oplossen zoals de eerste keer maar dat ze nu wel een onderzoek willen instellen. Waarschijnlijk willen nu gelijk kijken wat er aan de hand is.

ConsuWijzer:
Ik heb iets gekocht maar is nu al kapot:
https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/wat-zijn-mijn-rechten#

Hoe lang heb ik garantie en welke rechten heb ik dan:
https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/garantie

Ik heb iets laten maken maar ben niet tevreden:
https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/iets-laten-maken-of-doen-maar-niet-tevreden...


Een paar pagina`s die je misschien kunnen helpen. Maar ik zou gewoon terug gaan, opnieuw uitleggen en dan het liefst weer nieuwe vragen, zeker omdat het net weer gebeurd, en als ze zeggen dat dit niet kan en dat het opgestuurd moet worden, wat ik me ook weer kan voorstellen omdat ze nu willen kijken wat het dan echt is, dan zou ik dat zeker laten doen.

Wat je ook zegt, het zijn dure dingen en volgens ConsuWijzer mag je afgaan op een degelijk product bij zo’n prijs. Hoop je een beetje verder te hebben geholpen en laat nog even weten wat je hebt gedaan. Succes!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi Sandor Hövel

Aangezien je de oortjes bij Samsung hebt gekocht, mag je deze vraag bij Samsung stellen. Dit is niet iets voor op onze Community. Daarnaast wil ik je verzoeken om titels van topics niet met CAPS LOCK te typen.
Ik zal het topic dan ook sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic