Sandor Hövel

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

GALAXY BUDS - NOTE9

Hoi,
Ik heb een vraag.
Ik heb recent in een webwinkel de Kanariegele GALAXY Buds gekocht.
Maar bij mij, ook als ie niet geconnect was op een ander aplaraat, dat ie hem soms wwer moet bijwerken op de Wearable App voor hij bruikbaar is. Is dit normaal of ervaren meer mensen dat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Er staat af en toe een update klaar voor de Wear app van Samsung. Hierin kunnen verbeteringen zitten voor het geluid, verbinding etc.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Sandor Hövel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat een mooie vraag maar ik heb daar geen antwoord op. Zelf heb ik het toestel niet dus ik kan het niet controleren voor je. Je schrijft dat je dit toestel hebt gekocht in een webwinkel. Waarom stel je de vraag niet even aan hun? Ze kunnen daar makkelijker het toestel in handen nemen en kijken of ze je er verder mee kunnen helpen. Hier bij Vodafone weet ik niet of iemand anders hem heeft. Anders moet je wachten tot een moderator langs komt of iemand die er verstand van heeft.

Succes in ieder geval. Ik verwacht niet dat dit een Vodafone probleem is en dat er iets met de app is of met het toestel. Je zou de app een keer helemaal kunnen wissen en opnieuw kunnen installeren. Of anders een backup maken van je toestel en dan je toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen en dan kijken wat die doet. Als alles goed gaat, je backup weer terug zetten 🙂 Heb je dan het probleem weer dan ligt het waarschijnlijk aan de app.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Er staat af en toe een update klaar voor de Wear app van Samsung. Hierin kunnen verbeteringen zitten voor het geluid, verbinding etc.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Sandor Hövel?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie komt Sandor Hövel, zal het topic binnenkort gesloten worden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic