Vraag

Games4mobile

  • 23 mei 2019
  • 16 reacties
  • 618 Bekeken

Games4mobile

Ik kreeg vandaag ineens een sms van jullie dat ik aangemeld ben voor games4mobile. Dit kost 5 euro. Ik heb me nergens voor aangemeld hoe kan dit?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

16 reacties

Ik zal voor nu het topic sluiten.
Indien het onderzoek is aangemaakt, krijg je binnen 30 dagen een terugkoppeling via e-mail @MachielJ.
Reputatie 7
Badge +17
Zie nu dat ik inmiddels de factuur van juni binnen heb en daar is het bedrag gewoon op vermeld. Wordt dus binnenkort afgeschreven.
Als dat ook zo gaat met de 2 pogingen van Phone medic waar ik ook reeds melding van gemaakt heb, kost me dat nog eens €10.
Dat lijkt me niet de bedoeling.

Wat je zegt, dit mag natuurlijk ook niet. Zeker als je het zelf niet hebt gedaan.
Ik weet niet of het nog in behandeling is of niet, maar ik verwacht het wel.
Wellicht dat @Sharon hier naar kan kijken?
Zie nu dat ik inmiddels de factuur van juni binnen heb en daar is het bedrag gewoon op vermeld. Wordt dus binnenkort afgeschreven.
Als dat ook zo gaat met de 2 pogingen van Phone medic waar ik ook reeds melding van gemaakt heb, kost me dat nog eens €10.
Dat lijkt me niet de bedoeling.
Reputatie 7
Badge +17
Hmm, dat is wel lastig :(
Het is toch al wel weer een aantal dagen geleden.
Dag Sharon,

Naar mijn weten nog geen reactie of bericht hierop ontvangen.

Mvg Machiel
Reputatie 6
Heb je ondertussen een update van ons hierover ontvangen @MachielJ ?
Reputatie 7
Badge +17
Hoi. @MachielJ
Vervelend dat dit Je nu is overkomen. Maar goed dat je deze direct hebt gestopt en dat je een bericht hebt verzonden aan Vodafone. Aangezien ze dit moeten onderzoeken zal het niet binnen een dag al uitslag zijn. Heb begrepen dat ze daar ook dieper voor in het systeem moeten om te zien dat er aan de hand is.

Dat Vodafone er niets aan doet, is niet waar. Wachter de schermen zijn ze daar vast wel mee bezig. Want dit is natuurlijk voor de provider ook niet aangenaam.

Als je al jaren lang klant bent van Vodafone dan weet je ook dat ze je met alle mankracht zullen helpen om dit op te lossen en dat je een antwoord krijgt van Vodafone! Heb dus nog even geduld, Vodafone komt echt wel met een antwoord en hoef jij niet met je rug haren overeind te lopen 😁👍

Wel alvast een heel fijn weekend gewenst. Geniet van het mooie weer het weekend en dan komt het vast wel goed. In ieder geval goed dat Payinfo al bent uitgeschreven.
Bij mij exact hetzelfde gebeurd. Kreeg spontaan een sms terwijl ik niet op mijn telefoon bezig was of was geweest. Ben ook geen gamer. Ook nergens (per ongeluk) op gedrukt. Dit is gewoon je reinste oplichting en niets anders.

Zeer jammer dat Vodafone hier niet serieuzer mee omgaat en op reageert. Heb zelf maar dit ongevraagde abonnement stop gezet en een klacht hierover ingediend. Tot op heden nog niets van vernomen. Niet eens een bevestiging dat dit opgepakt is.

Het bedrag is inderdaad gewoon aangeslagen in mijn Vodafone, maar dat gaat dus niet gebeuren. Ben jarenlang klant van Ziggo en Vodafone en altijd naar tevredenheid. Maar dit soort praktijken laten bij mij de haren op mijn rug overeind staan.
Ja die is afgeschreven staat op de pagina bij Vodafone
Dat is een bekende scam.
Is die 5 euro wel echt afgeschreven ?
Top, dan zullen mijn collega's het gaan onderzoeken. Je krijgt binnen 30 dagen een reactie via mail.
Onderzoek is inmiddels geopend wacht op reactie Vodafone
Het stopzetten is gelukt helaas was er al wel 5 Euro verbruikt. Hoe ik een onderzoek kan aanvragen weet ik niet dus dat heb ik nog niet gedaan.
Heb je het stop kunnen zetten en heb je hiervoor je nummer geblokkeerd? En is het gelukt met een onderzoek aan te maken @RolandV?
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @RolandV
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het lijkt erop dat je een betaalde dienst actief hebt. De aanmelding kan onbewust gedaan zijn.

Gelukkig kun je de dienst stopzetten via www.payinfo.nl. Daar heb je ook de mogelijkheid om al dit soort diensten te blokkeren om kosten in de toekomst te voorkomen.

Je hebt de mogelijkheid om een onderzoek aan te vragen bij de Vodafone specialisten. Zij gaan de situatie onderzoeken en hopelijk de kosten voor je vergoeden. Gebruik deze link https://t.co/s7zmanwaTi kies 'Betaalde diensten stopzetten'.

Laat je weten of beide gelukt zijn?