RolandV

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Games4mobile

16 Reacties 16
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Hoi RolandV
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het lijkt erop dat je een betaalde dienst actief hebt. De aanmelding kan onbewust gedaan zijn.

Gelukkig kun je de dienst stopzetten via www.payinfo.nl. Daar heb je ook de mogelijkheid om al dit soort diensten te blokkeren om kosten in de toekomst te voorkomen.

Je hebt de mogelijkheid om een onderzoek aan te vragen bij de Vodafone specialisten. Zij gaan de situatie onderzoeken en hopelijk de kosten voor je vergoeden. Gebruik deze link https://t.co/s7zmanwaTi kies 'Betaalde diensten stopzetten'.

Laat je weten of beide gelukt zijn?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je het stop kunnen zetten en heb je hiervoor je nummer geblokkeerd? En is het gelukt met een onderzoek aan te maken RolandV?
RolandV
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het stopzetten is gelukt helaas was er al wel 5 Euro verbruikt. Hoe ik een onderzoek kan aanvragen weet ik niet dus dat heb ik nog niet gedaan.
RolandV
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Onderzoek is inmiddels geopend wacht op reactie Vodafone
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top, dan zullen mijn collega's het gaan onderzoeken. Je krijgt binnen 30 dagen een reactie via mail.
Gerardf

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is een bekende scam.
Is die 5 euro wel echt afgeschreven ?
RolandV
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja die is afgeschreven staat op de pagina bij Vodafone
MachielJ

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij exact hetzelfde gebeurd. Kreeg spontaan een sms terwijl ik niet op mijn telefoon bezig was of was geweest. Ben ook geen gamer. Ook nergens (per ongeluk) op gedrukt. Dit is gewoon je reinste oplichting en niets anders.

Zeer jammer dat Vodafone hier niet serieuzer mee omgaat en op reageert. Heb zelf maar dit ongevraagde abonnement stop gezet en een klacht hierover ingediend. Tot op heden nog niets van vernomen. Niet eens een bevestiging dat dit opgepakt is.

Het bedrag is inderdaad gewoon aangeslagen in mijn Vodafone, maar dat gaat dus niet gebeuren. Ben jarenlang klant van Ziggo en Vodafone en altijd naar tevredenheid. Maar dit soort praktijken laten bij mij de haren op mijn rug overeind staan.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Hoi. MachielJ
Vervelend dat dit Je nu is overkomen. Maar goed dat je deze direct hebt gestopt en dat je een bericht hebt verzonden aan Vodafone. Aangezien ze dit moeten onderzoeken zal het niet binnen een dag al uitslag zijn. Heb begrepen dat ze daar ook dieper voor in het systeem moeten om te zien dat er aan de hand is.

Dat Vodafone er niets aan doet, is niet waar. Wachter de schermen zijn ze daar vast wel mee bezig. Want dit is natuurlijk voor de provider ook niet aangenaam.

Als je al jaren lang klant bent van Vodafone dan weet je ook dat ze je met alle mankracht zullen helpen om dit op te lossen en dat je een antwoord krijgt van Vodafone! Heb dus nog even geduld, Vodafone komt echt wel met een antwoord en hoef jij niet met je rug haren overeind te lopen ??

Wel alvast een heel fijn weekend gewenst. Geniet van het mooie weer het weekend en dan komt het vast wel goed. In ieder geval goed dat Payinfo al bent uitgeschreven.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen een update van ons hierover ontvangen MachielJ ?
MachielJ

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag Sharon,

Naar mijn weten nog geen reactie of bericht hierop ontvangen.

Mvg Machiel
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Hmm, dat is wel lastig 😞
Het is toch al wel weer een aantal dagen geleden.
MachielJ

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zie nu dat ik inmiddels de factuur van juni binnen heb en daar is het bedrag gewoon op vermeld. Wordt dus binnenkort afgeschreven.
Als dat ook zo gaat met de 2 pogingen van Phone medic waar ik ook reeds melding van gemaakt heb, kost me dat nog eens €10.
Dat lijkt me niet de bedoeling.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
MachielJ wrote:
Zie nu dat ik inmiddels de factuur van juni binnen heb en daar is het bedrag gewoon op vermeld. Wordt dus binnenkort afgeschreven.
Als dat ook zo gaat met de 2 pogingen van Phone medic waar ik ook reeds melding van gemaakt heb, kost me dat nog eens €10.
Dat lijkt me niet de bedoeling.

Wat je zegt, dit mag natuurlijk ook niet. Zeker als je het zelf niet hebt gedaan.
Ik weet niet of het nog in behandeling is of niet, maar ik verwacht het wel.
Wellicht dat Sharon hier naar kan kijken?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien het onderzoek is aangemaakt, krijg je binnen 30 dagen een terugkoppeling via e-mail MachielJ.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zal voor nu het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic