kao38nl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gebeld door dit nummer +31357730052

heb een probleem ben door dit nummer gebeld en hoorde wel mensen op de achtergrond duidelijk nederlanders
daarna geen respons in het gesprek gekregen
daarna op mijn tegoeden gekeken en nu staat er dat ik 40 min europa heb gebeld
zijn dit oplichters en moet ik daar een melding van doen bij vodafone?????????????????????????????????????????????????
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi kao38nl

Welkom op de Community.
Ik raad je aan om dit aan te geven bij mijn collega's via de klantenservice. Zij kunnen in de systemen controleren wat er aan de hand is en of inderdaad dit nummer voor kosten heeft gezorgd.
Als je gebeld wordt door een (vast of mobiel) buitenlands nummer, worden er geen kosten in rekening gebracht. Je ontvangt namelijk het gesprek. Pas zodra je terug belt, worden er kosten in rekening gebracht of (indien je deze hebt) de bundel met minuten naar de EU.

Via de Community heb ik helaas geen inzicht in verbruik etc. Dit is omdat ik via hier niet in de systemen kan wegens privacy redenen.
Je mag hiervoor bellen met 1201, een chat starten of ons een bericht sturen via Facebook of Twitter.
Daarnaast mag je zeker het nummer ook doorgeven aan mijn collega's. Zij kunnen het nummer controleren en aanmelden voor Wangiri fraude.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi kao38nl

Welkom op de Community.
Ik raad je aan om dit aan te geven bij mijn collega's via de klantenservice. Zij kunnen in de systemen controleren wat er aan de hand is en of inderdaad dit nummer voor kosten heeft gezorgd.
Als je gebeld wordt door een (vast of mobiel) buitenlands nummer, worden er geen kosten in rekening gebracht. Je ontvangt namelijk het gesprek. Pas zodra je terug belt, worden er kosten in rekening gebracht of (indien je deze hebt) de bundel met minuten naar de EU.

Via de Community heb ik helaas geen inzicht in verbruik etc. Dit is omdat ik via hier niet in de systemen kan wegens privacy redenen.
Je mag hiervoor bellen met 1201, een chat starten of ons een bericht sturen via Facebook of Twitter.
Daarnaast mag je zeker het nummer ook doorgeven aan mijn collega's. Zij kunnen het nummer controleren en aanmelden voor Wangiri fraude.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je contact gehad met onze klantenservice @kao38nl?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic op slot gezet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic