Mariiell

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gebeld worden vanuit het buitenland

Goedemiddag,

Sinds 2 dagen ben ik al meer dan 10 keer gebeld door nummers vanuit het buitenland. Het nummer blokkeren lukt niet omdat dit elke keer een ander nummer is waarmee gebeld wordt. De nummers komen uit drie verschillende landen namelijk: Estland, Letland en Litouwen. Ik neem de telefoon ook niet op wanneer ik een buitenlands nummer zie verschijnen.

Dit is voor mij erg vervelend en ik wil graag dat dit stopt, wat kan ik eraan doen behalve negeren? Of hebben andere mensen hier ook last van?

Ben benieuwd!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Mariiell
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is natuurlijk ontzettend vervelend, want daar zit je niet op te wachten. Er is een pagina bij Vodafone waar je Telefonische overlast kunt melden. Nu is het zo dat nummers vanuit het buitenland niet geblokkeerd kunnen worden. Dit omdat ze dan niet kunnen achterhalen van wie het is.

Maar je zou de nummers hier wel kunnen melden zodat Vodafone dit kan meenemen en misschien kunnen ze, bij herhaaldelijke overlast, toch eens kijken of het nummer geblokkeerd kan worden. Zo was dat bij iemand anders hier in een topic ook, dus je kunt het altijd even melden hier.

Doe ook een melding op deze pagina, want daar help je Vodafone ook verder mee.
Alvast bedankt voor het melden en laten we hopen dat het snel stopt want daar zit je echt niet op te wachten. Je kan de nummers natuurlijk wel blokkeren maar daar heb je wel wat werk aan.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Mariiell
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is natuurlijk ontzettend vervelend, want daar zit je niet op te wachten. Er is een pagina bij Vodafone waar je Telefonische overlast kunt melden. Nu is het zo dat nummers vanuit het buitenland niet geblokkeerd kunnen worden. Dit omdat ze dan niet kunnen achterhalen van wie het is.

Maar je zou de nummers hier wel kunnen melden zodat Vodafone dit kan meenemen en misschien kunnen ze, bij herhaaldelijke overlast, toch eens kijken of het nummer geblokkeerd kan worden. Zo was dat bij iemand anders hier in een topic ook, dus je kunt het altijd even melden hier.

Doe ook een melding op deze pagina, want daar help je Vodafone ook verder mee.
Alvast bedankt voor het melden en laten we hopen dat het snel stopt want daar zit je echt niet op te wachten. Je kan de nummers natuurlijk wel blokkeren maar daar heb je wel wat werk aan.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Is bovenstaande informatie duidelijk voor je Mariiell ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic