Blipsop

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gebeld worden voor vorige eigenaar mobiele nummer

Mijn vrouw wordt dagelijks gebeld door ons onbekende nummers uit de regio Amsterdam. De bellers zijn op zoek naar de vorige eigenaar. Dagelijks blokkeren is onderhand behoorlijk vervelend. Een nieuw nummer willen we niet. We hebben zelf al twee vermeldingen van het oude nummer van internet kunnen verwijderen via de KvK, maar het blijft telefoontjes regenen voor Basaran Sloopbedrijf. Is er een manier om de vorige eigenaar te verzoeken zijn vermeldingen op internet aan te passen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Zover ik weet kunnen wij hierin verder niks betekenen behalve het veranderen van het nummer. Dit is omdat de vorige eigenaar ervoor heeft gekozen om overal zijn nummer bij te vermelden.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Blipsop
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje, dat is wel heel erg vervelend. Vodafone heeft in 2014 eens laten weten dat ze 9 maanden het nummer uit de roulatie houden en dan weer terug doen. Als er in die 9 maanden door de oude eigenaar geen actie is ondernomen om zijn nummer op bepaalde plekken weg te halen dan zit je na die periode nog steeds met het probleem dat je gebeld kan worden. Daarnaast is internet zo lastig, als je eenmaal je nummer hebt geplaatst, die altijd terug te vinden is.

Vodafone kan daar eigenlijk niet zoveel aan doen. Je zou eventueel een klacht in kunnen dienen en vragen of ze iets voor je kunnen betekenen. Of het werkt, weet ik natuurlijk ook niet. En nogmaals, als het nummer eenmaal op internet staat kan je de eigenaar wel vragen om het allemaal weg te laten halen, maar ook die zal daar geen zin in hebben of misschien ook wel niet eens weten waar z'n nummer overal rond zwerft.

Jammer dat je het nummer niet gewoon dan wenst te ruilen met een ander nummer. Dan ben je denk ik wel van het probleem af. Probeer het eens via het klachtenformulier en/of anders ook eens vragen aan de afdeling Webcare van Vodafone of ze misschien nog een tip voor je hebben. Laatste kan je bereiken via Facebook of Twitter.

Succes in ieder geval en in het ergste geval kan je nog een sloopbedrijf gaan beginnen 😉
Sorry, kon het niet laten om te zeggen... Hoop niet dat je nu boos bent 🙂
Blipsop
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Haha, goed idee om een Sloopbedrijf te beginnen ?

ik heb ondertussen van een aantal sites die ik heb aangeschreven de reactie dat ze het nummer zullen verwijderen. Het Sloopbedrijf in kwestie lijkt helemaal niet meer te bestaan, dus op een gegeven moment zal het wel een keer stoppen met die telefoontjes. Dank voor de reactie en tips!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Zover ik weet kunnen wij hierin verder niks betekenen behalve het veranderen van het nummer. Dit is omdat de vorige eigenaar ervoor heeft gekozen om overal zijn nummer bij te vermelden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten omdat het enige wat mogelijk is een nummer veranderen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic